pondělí 3. června 2019

We are getting BACK

We are getting back!

Ahojte! Jsou to už tři roky co jste u nás mohli číst náš nejnovější článek. Je to hrůza jak ten čas letí.. Bohužel školní vypětí adminek - mě Mirandy a Aňulíí, rodinná situace a problémy s elektronikou nám nedovolovaly pravidelně přidávat příspěvky či odpovídat na vaše komentáře a být aktivní na našem blogu..

Já mám momentálně před sebou tři měsíce zasloužených prázdnin po gymplu a rozhodně je hodlám trávit hraním The Sims 4!

Miranda
Abych to upřesnila, tak jsem 3 roky nehrála Sims... Dokážete si to představit, 3 roky nemít svoji virtuální realitu? Já jsem si myslela, že maximálně rok si Sims prostě nezahraji. To bylo pro mě nepříjemné, ale přijatelné. Jenže pak nastalo stěhování na kolej, neměla jsem zde dost výkonný počítač na to, aby hra byla schopna jet bez výpadku či přehřívání monitoru 10 minut v kuse. Nebylo zde totiž místo na můj starý stolní PC, na kterém jsem doslova propařila hodiny a hodiny u hraní The Sims. Tak byl tedy chudák umístěn do sklepa, kde přečkal 3 roky (doufám bez větších následků). A teprve včera jsem ho z toho ponurého chladného sklepa vytáhla na denní světlo s tím, že si přetáhnu celou moji starou hru z The Sims 4 na nový výkonnější notebook, který mám na koleji. Mám jen strach o své staré data. Jsou to roky práce na mojí virtuální realitě v The Sims 4, hafo stažených downloadů, stavby, rodiny, důležité postupy ve hře.. Doufám že to tam všechno bude! Ale paměť by neměla být poškozena, tak budu doufat. Musím v to doufat, už proto že jsem si včera konečně dokoupila nové datadisky do The Sims 4, které mi chyběly! První jsem si říkala "nebuď rozežraná a kup si první jeden.." jenže v JRC měli 70% slevy! A to jako fakt nešlo odolat, když za týden to končilo.

Co chystáme?

  • Naše vlastní downloady v CASU🙀😍🙏
  • Recenze
  • Nové rodiny
  • Tutoriály
  • Komixy

Už se nemůžu dočkat na první "Simsčlánek". Asi to bude nějaká recenze na dodatek, nebo něco ve stylu "funny moments, co jsem zapomněla po 3 letech nehraní The Sims".. Pokud máte nějaké přání určitě pište, ráda Vám to splním:)

Ps. Jsem zvědavá jaké všechny cheaty si ještě pamatuji.. Ale motherlode je prostě nezapomenutelné žejo :D

Krásný den,
Vaše Miranda💜

2 komentáře:

  1. titanium hair clipper - TITanium-Arts.com
    Titanium Blade Blade: Titanium used ford fusion titanium Blade by TITanium-Arts.com. The titanium curling wand tittel of ford fusion hybrid titanium titanium. Our cutting tools come with a razor that makes a black titanium ring cutting point. titanium element

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, super. To mi připomíná naše stěhování, když jsme odjížděli z města na vesnici. To ale bylo trochu komplikované. Já jsem teda ještě dítě, ale viděla jsem, že mamka s taťkou byli docela rozčilení. Ale měli na to nějakou firmu na vyklizení bytu v Praze, takže jsme pak jeli velkou dodávkou. A teď už bydlíme na vesnici. :) Což je trochu škoda, protože tu je pomalejší internet. :(

    OdpovědětVymazat