úterý 15. července 2014

Ďábelská trojka

Ďábelská trojka

Ahojte, dnes tu mám pro Vás tříčlennou rodinu. Jsou to tři sestry a nejsou tak úplně zcela normální.. Jsou to moc špatná holky a ony to dobře ví, ale nepovažují to za chybu osobnosti, ba naopak za velkou přednost, kterou rády využívají k jejich nekalým nápadům.


Jméno: Prudence Manson (vlevo)
Věk: Mladý dospělý
Bytost: Čarodějka
Celoživotní přání: Vládkyně zombíků

Jméno: Siarah Manson (uprostřed)
Věk: Mladý dospělý
Bytost: Člověk
Celoživotní přání: Rocková hvězda

Jméno: Manson (vpravo)
Věk: Mladý dospělý
Bytost: Upírka
Celoživotní přání: Proměnit celé město (v upíry)

Každá z dívek má předpoklady k něčemu jinému a v jejich novém prostorném domě by neměl být problém, jejich dovednosti rozvíjet, avšak to nestačí. Někdo přeci musí vydělávat peníze, starat se o domácnost a řešit spousty jiných společenských problémů. Takže začnu od Prudence a budu pokračovat dál..

Prudence je velice zvláštní dívka. Jako členka této rodiny má samozřejmě velké sklony ke zlu a rebelii. Jenže tím, že je čarodějnice se vše zhoršuje. Svůj "dar" zneužívá nehezkým způsobem. Že by za to mohly vzpomínky na špatné dětství? Prudence mimo svou "zábavu" (např. podpalovat cizí domy apod.) pracuje v na poloviční úvazek v mauzoleu. Je to přesně práce pro ni. Neomezuje ji, chodí do práce večer nebo v brzkých ranních hodinách a tak má spousty času na kouzlení a alchymii a .. pomstu.


Siarah se narodila s velkým citem pro hudbu. Je to taková pravá rockerka, která se naštve k vůli každé pitomosti. Je tvrdý dříč, když jí něco baví tak za tím jde a pokud něco chce, musí to mít! Siarah v Bridgeportu poznává spousty lidí a vytváří nové vazby. V dohlednu je dokonce jeden zajímavý muž. Přitahuje ho na ní snad její nespoutanost, rocková duše, či její zapálení do hudby? Bude mít vztah nějakou budoucnost, nebo půjde jen o jednu noc?


Sirinah je dívka, která velmi dobře využívá svých ženských vnad. Už pro to aby uspokojila své žíznivé potřeby po krvi, (ale i k vůli jiným potřebám..). Této blondýnce s dlouhýma nohama a melírem v odstínu starorůžové barvy Bridgeport doslova leží u nohou. Její postavení ve společnosti postupuje směrem vzhůru a Sirinah se dostává do styku i s velice významnými osobnostmi. Za to, že jim drahá Sirinah dělá roztomilý doprovod si účtuje menší provizi. Ano jejich KREV. Objetí přibývá a upírů také. Poděkujme pro to tedy Sirinah. Vydrží jí to až do konce? Nebo snad to její celoživotní přání "proměnit město v upíry" přejde i všechny hranice a bude z toho doslovní zkáza celého obyvatelstva Bridgeportu? Sirinah se zatím pyšní svým vzhledem a dobrou dovedností za barovým pultem a míchá drinky ovlivňující nálady. Všechno má svůj účel.

  • Líbila se vám rodina?
  • Máte mezi nimi favoritku?

No uvidíme jak se jim povede, třeba jim to ještě nějak zavařím aby bylo o čem psát;)
A pokud budete chtít pokračování..

Užívejte léta! S láskou Miranda:)

12 komentářů:

  1. Já chci pokračování :D Nejsympatičtější je mi asi Prudence, podpalování baráků miluju! :D

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc se mi líbí Siarah, asi protože není "nadpřirozená" :) ale vždycky siminky jsou kočky
    (Jen bych ještě chtěla napsat, nevím jak ostatním, ale mě text docela blbě čte pokud je zrovna na nějaké palmě.)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi líbí Siarah, vypadá jako opravdová rockerka a ne jako holčička, co si myslí, že když si obarví vlasy tak bude vypadat drsně.
    A text se mi taky na těch palmách špatně čte.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mršky se mi libí! :D
    Byla bych ráda za další dokumentaci až za ně budeš zase hrát. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mršky se mi libí. :D
    Byla bych ráda za další dokumentaci fotek až za ně budeš zase někdy hrát! :)

    OdpovědětVymazat


  6. Rodinka se mi líbí. Jsou úžasné.
    Favoritkou je Sirinah.

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní rodinka :D Nejvíce mě oslovila Siarah,taková drsňačka :D Nemůžu si pomoct,ale Prudence mi trochu připomíná Taylor Momsen :D Rozhodně bych chtěla nějaké pokračování o téhle rodince :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano s Prudence máš úplnou pravdu, byl to trošičku můj záměr aby byla Taylor Momsen podobná :D

      Vymazat
  8. Rodinka se mi líbí :)
    Moje favoritka je asi Sirinah, miluju upíry :3

    OdpovědětVymazat
  9. Prudence je fakt podobná Taylor Momsen :D Jinak všechny tři vypadají vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat