pátek 6. února 2015

18. Díl Boys are not good for me

18. Díl Boys are not good for me


Maddison už musela do práce, tak Gabriel relaxovala sama. Užívala si klidné páry s čistou hlavou a dobrým pocitem že toho starého páprdu tak dobře přechytračila!
Kdežto najednou, slyší zvonek..Někdo zvoní na dveře.. Opláchne ze sebe to léčebné bahno a jde ke dveřím otevřít..

No výborně, zrovna na něj myslí a on je za dveřmi..


Gabrielle: "Franku ahoj, co potřebuješ že přicházíš až ke mě?"
Frank: "Přišel jsem si pro své papíry k nemovitosti"
Gabrielle: "Přeci si mi to dal jako dárek, že bude salon psaný na mě."
Frank: "Tak na to zapomeň krasotinko, jediné co jsem chtěl je vyspat se s tebou a ne ti podepisovat nějaké majetkové papíry.."
Gabrielle: "Není moje chyba, že jsi takový idiot, který na všechno naletí. Skončili jsme, podnik je můj a dělej si co chceš, nic nedostaneš!"


Frank: "Jak chceš, já jsem tě varoval! Tohle ti jen tak neprojde.."
Gabrielle: "Copak, budeš mi vyhrožovat?"
Frank: "Když to nejde po dobrém, půjde to jinak! Nemysli si, že vyhraješ. Pomstím se ti i kdybych měl jít k vůli tomu do lochu. Vím co jsi zač, mám své zdroje. Jsi pěkná děvka, která jde s každým."
Gabrielle:"Sám si mě chtěl využít jen na sex, měl jsi co jsi chtěl. A já za to také něco chtěla, tak jsem si to vzala svým způsobem.."
Frank: "Být tebou jsem ve střehu prdelko.."

Okamžitě ho vyrazila, jak jen to bylo možné a odklidila se do obýváku..


Seděla v obýváku a přemýšlela nad tím.. asi dvě vteřiny. Je pravda že se trochu lekla. Ty dvě vteřiny začala v hloubi duše panikařit, ale v momentě se uklidnila.. Co takový páprda by jí mohl asi udělat?

Za chvíli telefon.. volá Maddison


Telefon (Maddison): "Gabrielle promiň zdržím se v práci..vidím to nadlouho.
Gabrielle: "Ahoj Mad, jo v pohodě. Ať ti to rychle uběhne.. A v kolik se tak vrátíš?
Telefon (Maddison): "Nevím, skutečně. Mám tu toho opravdu moc. Asi tu přespím, po šéfovi tu zůstalo spoustu papírování..
Gabrielle: "No tak dobře, Mad. Nechceš s něčím pomoci? Jsme majitelky přeci!"
Telefon (Maddison): "Vyhodil pár zaměstnanců  a na tuhle práci měl vyškolený lidi. To bych měla zvládnout. Radši to udělám sama ať v tom pak není zmatek."
Gabrielle: "Jak myslíš."
Telefon (Maddison): "Tak si užij večer a ráno tu budu."
Gabrielle: "Ano ty.. také."

Večer..


Stmívalo se.. a Gabriel to přece jen vrtalo hlavou. Byla trochu nesvá. Sama v tak obrovském domě.. Ale přeci co by se mohla stát..?

Zase zvonek! No to snad ne, kdo sem teď může lozit. Gabrielle už ve spodním prádle, kašle na cudnost a jde otevřít v kalhotkách a podprsence. Přede dveřmi stojí tři kluci z týmu, co jí kdysi navštívili. No ovšem a s tím černo-vlasým se přeci vyspala! Ale co tady dělá šéf  Frank?! A nevypadají mile..spíše naopak jakoby jí chtěli něco udělat..

Gabrielle: "Co tu chcete všichni tak pozdě? a co tu děláš ty Franku?!"
Začali se k ní všichni přibližovat, byla zmatená.. nevěděla co má dělat, žačala couvat chtěla křičet!!' Ale v tu chvíli jí došel dech a ... tma..

...

Předchozí díl ♥ZDE♥

Pár otázek:

  • Co Gabrielle udělali?
  • Kdy myslíte že se z práce vrátí Gabrielle?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?
Hezký den přeje Miranda:)

1 komentář:

  1. Jéé další díl!^^
    Myslím, že jí něčím přetáhli...:-D
    Doufám, že brzo, aby jí nestihli moc ublížit.:-(
    Normálka, ale vážně mám ráda takto otevřené konce, můžu se těšit na další díl!:3
    Doufám, že tam přiběhne Maddison a nějak to vyřeší :-/

    OdpovědětVymazat