úterý 20. ledna 2015

Malý tropický přístřešek

Malý tropický přístřešek

Připravila jsem si pro Vás můj maličký domeček, který jsem postavila hlavně pomocí PLÁNŮ v The Sims 3! Takže pokud, by jste chtěli nějaký podobný, určitě si něco takového můžete lehce a snadně postavit. Doufám, že se Vám domeček bude líbit a třeba Vás i namotivuje něco podobného postavit ve hře!

Domeček jsem stavila za účelem, aby to byl takový únik od vnějšího světa, aby si Vaši Simíci pročistili hlavu a nabrali síly se poprat s realitou, která na ně čeká. Proto je na malém ostrůvku, který je odříznutý od veškerého dění v Isla Paradiso. Tento ostrov jsem objevila, ale nevím bohužel už jak (za co jsem ho dostala)

Pohled na dům z vrchu- rozdělení místností


Omluvte malinkou potopu na dřevěných parketách ze dřeva :( Ale nechtělo mi to uschnout.









 Tento přístřešek je dělaný pro Simíky, kteří se chtějí odreagovat od vnějšího světa, zapomenout na nejmodernější technologii a strávit pár dnů v tomtomalém přístřešku.

 Aňulí

3 komentáře:

  1. Krásnej domeček, taky často používám plány, jsme líná stavět :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký domeček :) Vážně útulný :)

    OdpovědětVymazat
  3. WoW! Moc pěkný! :) Já taky občas stavím s plány :D

    OdpovědětVymazat