pátek 23. ledna 2015

Domácnost Juřenčáková-Opravilová 2

Domácnost Juřenčáková-Opravilová 2

Ahojte, mám tu pro vás další pokračovaní mojí rodinky! Tentokrát se život těchto Simíků naprosto změnil! Vše začalo u problémů s domem. Vzhledem k tomu, že jsem u této rodiny nepoužívala žádné kódy, moji Simíci si s penězi nemohli moc vyskakovat. Tudíž vše spadalo do společného vlastnictví a o všechno se dělili. Jenomže, nábytek a spotřebiče nebyli jedny z nejkvalitnějších a po čase se častým opotřebováváním začali rychle kazit..


Kuchyně byla jedna velká katastrofa.. všude probíjela elektřina, špína, voda, potopy..běs a hrůza! Simíci jen prošli okolo místnosti hned měli v tu ránu příšernou náladu..


Spouštěli se požáry.. Ještě že Anička rychle zasáhla a vše uhasila. Hrdina dne! Simíci byli už pěkně vystresovaní z tohoto domu pohrom. Žádná příprava na práci a života si také ztěžka užívali.. Tak jsem se naštvala a porušila svou předsmluvenou dohodu a na tvrdo jim připsala motherlode a zmáčkla enter! Tak a je to.. udělala jsem to asi ještě několikrát a za peníze jim postavila luxusní vilu s novým nerozbitným nábytkem a spoustou velkých prostor k životu!

Dům příští týden nafotím a vložím do knihovny The Sims 4!:)Doufám, že se vám bude moje práce  líbit:)

V novém domě se žije všem mnohem lépe. Markéta kreslí emotivní obrazy, které pak vystavuje doma aby rodinu vedly ke správným emocem na danou chvíli..


A Anička s Ricardem mají na sebe také více času v novém obývacím pokoji! Vše se rozjíždí pomalu, ale jistě..snad se nic nepokazí..


Ale co vás mohu ujistit, že jim ten Simíkovský život rozhodně ulehčovat nebudu!
  • Co říkáte na nový dům?
  • Myslíte že jsem udělala dobře, když jsem použila motherlode (na přidaní 50 000 Simoleonů)?
  • Co se stane dál?
Krásný den přeje vaše Miranda:3

Žádné komentáře:

Okomentovat