pátek 13. června 2014

Informační článek týkající se aktivity přes léto

Informační článek týkající se aktivity přes léto

 Ahojte, začíná léto a prázdniny se blíží. Já (Aňulí) a Miranda by jsme vám chtěly oznámit jak to bude s aktivitou přes léto. Ani jedna z nás nebude doma celé prázdniny. Pojedeme k moři, na tábory,...
I my si zasloužíme odpočinek po hodně dlouhé době pravidelném přidávání článků!
Takže jsme udělaly kompromis s Mirandou a bude tu každý týden určitě článek. Čekejte tak 2 články týdně. S Affs to bude možná trošinku horší, protože články budou hlavně přednastavené. Já za chvilku na tři týdny odlétám do Anglie, tak tam nebudu mít možnost obíhat, to samé Miranda, třeba když pojede k moři. Mějte prosím pochopení. Po prázdninách bude aktivita zase jako teď tzn. článek "ob den"


Doufáme že se vám naše letníčlánky budou líbit a na blog se budete opět zase rádi vracet!:)
Jinak tady je pár otázek pro Vás! Zapojte se všichni a pochlubte se s letníma plány!

  • A co plánujete na prázdniny Vy? 
  • Jaká je Vaše nejoblíbenější letní aktivita?
  • Co očekáváte od letních prázdnin?
Aňulí a Miranda<3

4 komentáře:

  1. Naprosto vás chápu, já taky nebudu pořád doma, asi 3 týdny z celých prázdnin :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo prázdniny, taky nebudem mít moc článků :- / Ale sedět doma o prázdninách je blbost! Všichni chcou být jen venku a odpočívat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto chápu,o prazdninách jsou všicni na dovolených. Já jsem bohužel strašně zavislá na psaní na blog takže budu asi jediná aktivní si tam kecat sama ze sebou. Už to vidím. :D
    Já jedu do lazní a na slovensko,zbytek práznin chci strávit s kamarády venku a na koupáku. Nic extra ale pro mě nejlepší prázdniny.
    Letní aktivita? No težko říct,na jednu stranu ne zas uplně nulová taková střední je podle mě nejlepší.
    A od práznin očekavám že si je všicni pořádně užijeme! :)

    OdpovědětVymazat