středa 11. června 2014

13. Díl Boys are not good for me

13. Díl Boys are not good for me


Maddison došla domů, zabouchla dveře a bouchla hlavou do zdi. Snažila se zapomenout na to co se stalo, nebo si to alespoň nějak uvěřitelně vyložit, tak aby sama sebe uklidnila. Když tak přede dveřmi stála se svým utrápeným výrazem všimla si jí Gabrielle, která nechápala co se stalo.

Gabrielle: "Ahoj Mad, Mad co se stalo?"
Maddison: "Ahoj Gabrielle, né nic, to bude dobrý.."
Gabrielle: "Poznám, že tě něco trápí, tak to vyklop sakra, mě to říct můžeš"
Maddison se snažila uhnout Gabriell pohledem, ale byla silnější a nakonec začala se svým výkladem..


Asi po 40 minutách vysvětlovaní a převypravování situace..

Gabrielle: "Cože on ti jako chtěl .. ne-é.."
Maddison: "Já nevím co chtěl, ale vím co jsem nechtěla já!"
Gabrielle: "Hej to je pěkně hnusnej kanec ten tvůj šéf, možná bychom si měli co říct.."
Maddison: "Ale do práce chodit musím, ale bojím se, že mě vyhodí.."
Gabrielle: "Já něco vymyslím.."
Maddison: "Gabrielle, ať je to cokoli, žádám tě abys to nedělala, nebo alespoň né tvým spůsobem!"
Gabrielle: "Sice netuším co tím myslíš, ale tohle ti slíbit nemůžu. Prosímtě klídek, všechno bude v pohodě. Zítra půjdeš normálně do práce jako vždy, budeš dělat, to co děláš a pak se uvidí."
Maddison: "Já ti nevím, tohle asi nepůjde nějak řešit.."
Gabrielle: "Ale tichučko už, to se zvládne"

Další den v práci..

Maddison si na šéfa dávala obzvlášť pozor, snažila se od něj stranit a co nejvíc se mu vyhýbat. Jeho oči, se ale neustále upínaly na ní. Maddison se ho snažila ignorovat a pracovat!


I když Maddison vůbec netušila jestli se zde Gabrielle vůbec objeví, nebo co vlastně chce udělat. Byla si jista, že na to bude mít svůj způsob. A ten Gebrielle rozhodně měla..

Pár otázek

  • Co myslíte že Gabrielle udělá?
  • Co by jste dělali na místě Maddison?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co myslíte že se stane v příštím díle?

Minulý díl ♥ZDE

Krásné letní dny, Miranda;)

4 komentáře:

  1. Moc krásný díl :) Necháme se překvapit co bude příště :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím, prosím další díl :(

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Už se na něm pracuje, v průběhu příštích 14 dní zde bude;))

      Vymazat