pátek 4. dubna 2014

Pekařství Lahodné dobroty

Pekařství Lahodné dobroty

Ahojte. Před náma konečně víkend:3 Tento týden se mi neskutečně vlekl, ani nevím proč. Pořád jsme psali písemky-___- Dneska jsmepsali slohovku a já použila zázraky internetu a něco si vygooglila a trochu mi to pomohlo. Psali jsme na téma "Moje oblíbené místo". Nic extra. Nebaví mě psát o takových věcech. Baví mě psát skutečné příběhy, které mají nějaký začátek a konec. Povídky i to co se ve skutečnosti stalo. Nebudu vás tady zdržovat a rovnou vám sem dám novou sadu ze Store:)

Dneska (4.4.2014) vyšla nová sada!
Je naprosto krásná!:3 Vaši Simíci můžou mít pekařství a péct nesčetně nových sladkých dezertů jako třeba:
malinový koláč, banánový koláč, jahodový koláč,  jablečný koláč, třešňový a malinový nákyp, cookies, skořicoví šneci,.. a dalších několik druhů nového pečiva a zákusků!:3








ZakoupíteTADY
Cena: 1 900 SimPoints
Ke stažení ZDARMA: ZDE

Užijte si všichni víkend! Doufám že bude slunečný a krásný jako ten minulý<3

Aňulí

6 komentářů:

  1. Mě se to opět hodit nebudu (na mé focení :-D ), ale musím uznat, že to je super nápad! :-)
    Ten dort na tom obrázku vypadá moc dobře! :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hrozně roztomile. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak my jsme naštěstí žádné písemky nepsali,jelikož jsme byli na švp :-D Za to v pondělí budeme psát :D Ach né! :)
    Jinak to vypadá moc hezky :3 Líbí se mi ten dortík,hned bych si ho dala :333 :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, urcite sa to bude hodit do komixu. Paradny down n__n

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte, neviete mi prosím vás poradiť? Kúpila som si túto sadu normálne v Store za 1900 simpoints. V pohode sa mi stiahla, aj objekty mám v hre iba pozemok sa mi tam nepridal. Už som skúšala hocičo aj som odinštalovala a znova nainštalovala. Všetko tam je iba pozemok mi do hry nepridalo. Neviete čím by to mohlo byť? Minula som za to peniaze, takže to trocha zamrzí.

    OdpovědětVymazat
  6. Od jaké dovednosti se na tom dá péct....

    OdpovědětVymazat