neděle 6. dubna 2014

K čemu slouží záhadné fragmenty?

Trosky v Oasis Lading otevřeny!

Jistě vás musí přitahovat pustina v Oasis Lading. Říká se o ní, že je tajemná a je tam prazvláštní ztroskotaný úkryt, který je ale zavřený a klíč je velmi obtížné najít a složit. Ovšem mě se to po několikati probděných nocích strávených v Pustině povedlo! Vskutku jsem se se Siminkou nevzdala a hledala všechny takzvané "Záhadné fragmenty" dokud jsem z nich nesložila ten pravý klíč.

Bylo už opravdu otravné je sbírat a vyhrabávat pořád dokola, ale říkala jsem si při tom, že to by nebyla hra The Sims 3 abych se nedostala po tvrdé práci k vysněnému cíli! Našla jsem jich celkem asi 30 a z toho jich bylo použitelných zhruba jen šest..


Z těch šesti jsem ten klíč teda složila a požádala Siminku aby ho vložila do vchodu úkrytu. Pasoval tam přesně a brzy jsem se dočkala zářivého otevření.


Kruhovitý vchod se zasunul a uprostřed zářil ten vložený klíč.


A víc už vám říkat nebudu, jelikož by jste pak věděli co vás čeká a pak by jste si tam nechtěli zajít;)
Jenom vám můžu říct, že to co tam bylo mě hodně překvapilo. No a to je je vše co vám k tomu řeknu, myslím, že to není všechno co se v Pustině nachází proto toto téma nechám otevřené a až zase na něco přídu, rozhodně napíšu;)

Krásný den, Miranda;))

Žádné komentáře:

Okomentovat