neděle 12. ledna 2014

Fotky z dodatku Du budoucnosti

Fotky ze hry Do budoucnosti

Ahoj, konečně jsem něco taky nafotila z mojí hry Do budoucnosti! Užijte si fotky:)

Jako první jsem začala s Plumboty. Moc mě zajímali a chtěla  jsem o nich všechno vědět, tak jsem tedy začala s výletem do budoucnosti!

Plomboty již vyrábět umím, ale to nestačí chci být NEJLEPŠÍ! zahájila jsem tedy kariéru vyrábění robotů.
Ale aby jste měly nějaký výdělek musíte je přece prodávát. Robotům se to sice asi moc líbít nebude a budou předstírat že jem to líto že je prodáváte, ale nenechte se napálit! Oni nemají žádné emoce pokud jim nějaké nenainstalujete, takže ta jejich simulace je spíš.. aby se neřeklo;)


Roboti mají, ale také své "potřeby". Například: dobíjení, nebo opravování se..


Když roboti nějaké emoce mají, jsou již skoro jako Simíci. Říká se tomu čip s vlastností. Mají nějaký limit na ukládání čipů. Podle dovednosti vyrábění robotů se dá limit zvyšovat.

Roboti již mohou pociťovat třeba lásku. To pak mají ve vlastnostech jako Simíci.


Jatepacky se taky shodí! Dá se na nich milovat, tančit, líbat se.. nebo jen tak poletovat..


Ale s tím jatkepackem opatrně! :D


V městě budoucnosti se nachází určitá zóna jménem "Pustina".
Moje oblíbené místo na focení. Je zde spousty kristalických rostlin a nanitů na vyrábění robotů. A večer nádherně svítí! 
Jinak se zde nacházejí různé úlomky ze kterých lze sestavit klíče k otevření vchodu do zchátrale lodi.. O to se také pokusím! Jsem zvědavá co tam bude!

Která se vám líbí nejvíce?

Doufám, že se Vám moje fotky z prvního hraní Do budoucnosti líbily:)
Krásný den, Miranda:)

4 komentáře:

  1. Když mě se ten dodatek pořád nelíbí. :-/ Přece si to nebudu pořizovat jen kvůli holografickým kytkám a stěnám. :-D Ale fotky jsou pěkný. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi ta noční, jak tam letí :D dodatek nemám a asi ho ani mít nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta 3 :) ;) Fotky jsou super!! :DD :3

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Ifčou, taky mi ten dodatek pořád není nějak sympatický :D Ale hezký průvodce a fotky :)

    OdpovědětVymazat