středa 15. ledna 2014

Aňulí je zpátky

Aňulí je zpátky....

Tady Aňulí, pamatujete?:) Mám pro vás novinku. Konečně mám vyměněný harddisk, takže mi hra v podstatě už jede. Sice mi pořád padá při vytváření Simíků, ale aspoň můžu už hrát Simíky bez padání po 5ti minutách nastartování hry. Pozor! Hru jsem poprvé spustila asi po měsíci a spadla mi jenom 4x a věřte mi že je to úspěch, jelikož hra se mi tenkrát ani nerozjela:D

A co bude dál? Tak určitě se vám už budu více věnovat, jak na blogu tak i Affs, jelikož mi jdou už načíst vaše blogy. Dostala jsem dodatek Do budoucnosti tak se těšte na různé věcičky z tohoto dodatku. Nesmím zapomenout že jsem dostala také kolekci Filmové rekvizity a plno SimPointů. Díky tomuto se mi hra vyšplhala na větší úroveň tak se máte na co těšit:)


Také jsem se občas dostala na náš blog a viděla jsem tu návštěvnost. Strašně moc vám děkujeme že hcodíte na blog. Moc to pro nás znamená a máme větší chuť s Mirandou přidávat na blog příspěvky, když vidíme že je čtete.

Aňulí

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi zpátky :) No, pokračování dělat nebudu, nechci z toho udělat romantický slaďák :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fajn, že ti to jede ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to congrats, že ti to aspoň takhle funguje. ;)
    Jo, ta budoucnost vypadá epesně. :D A já se snad taky konečně začnu všem věnovat a blogu.

    OdpovědětVymazat