středa 30. září 2015

The Sims 4: Strašidelné věcičky

The Sims 4: Strašidelné věcičky

Ahojte po dlouhé době! :)
Prázdniny jsou za námi a nastartoval se nám nový školní rok, já jsem začala chodit na gymnázium, kde chodí i Miranda, takže je toho na začátku teď moc. Abych Vás ujistila, Simíky teď hraju. Konkrétně se zaměřuji na The Sims 3, protože The Sims 4 nemám nainstalovanou skrz nějaké přeinstalace v mém "výkonném počítači". 

Dneska jsem si pro Vás připravila spíše takový kratší a informační článek ze světa The Sims 4, protože včera 29. září 2015 vyšla nová kolekce "Strašidelné věcičky".
Jedná se o digitální verzi, takže momentálně jedině přes Origin, kterou můžete zakoupit za nějakých 273 Kč. 

Co kolekce obsahuje?
Kolekce je zaměřená na strašidla a halloweenské období. Vaši Simíci se můžou převléct do strašidelných kostýmů a dát na sebe plno nových make-upů. Nově se taky objeví řezbářská stanice na dýně. Pokud jste fanoušky této tématiky pořiďte si tuto kolekci.
Můj názor je takový, že já se bez toho obejdu, nehraju ani nestavím na tuto tématiku, takže já dávám přednost odlišným rozšířením:) 








Aňulí

Žádné komentáře:

Okomentovat