pátek 2. ledna 2015

Domácnost Juřenčáková-Opravilová

Domácnost Juřenčáková-Opravilová

Ahojte, jak už možná někteří víte, tak v The Sims 3 jsem ztvárnila nás dvě adminky blogu (Aňulí a Mirandu) jako Siminky. A ve hře The Sims 4 tomu rozhodně nebude jinak! I tentokrát se s námi setkáte ve verzi Siminek z The Sims 4:) 

Doufám, že se Vám budeme líbit a náš příběh ve hře Vás zaujme. Snažila jsem se, ale zatím se to celé rozjíždí a v této rodině odmítám používat jakékoli kódy a cheaty, aby byla hra prostě zajímavější, realističtější a víc mě také bavila. To jistě znáte;)

Nejprve bych vám ráda popsala osobnosti, plány a jejich význam existence:)

Anna Juřenčáková (Aňulí)


Vlastnosti Aňulí by měly odpovídat realitě. Je přátelská, ráda komunikuje a poznává nové lidi, je velký gurmán a ví co udělat s penězi! Její motivací bude tedy seznámit se se světem.

Markéta Opravilová (Miranda)


Poznámka k mému vzhledu: Mám čočky:D Charakter jsem vybírala podle názoru ostatních a taky svého uvážení. Mohla jsem si tam nasolit ještě podobné vlastnosti jako roztržitá, nepořádná...:D No ale dala jsem tam ty stěžejní se kterými se mi bude lépe hrát. Tak tedy má cílevědomost, snažím se konat dobro (to se počítá :D) a nakonec moje záliba v umění. Od toho se také odvíjí moje motivace.

Ricard French


Ricard je zde na přání Aňulí. Vytvořila jsem tedy pro ní "ideálního partnera". Zezačátku to byl blonďák a měl vypadat jako Leonardo Di Caprio, ale to si Aňulí rozmyslela a na její přání jsem ho přetvořila z blonďáka na zrzavého byznysmana. Libuje si v penězích je přátelský a chytrý. Pro obchodní kariéru jak dělaný.

Eric Black


Svého "ideála" jsem udělala podle živé předlohy. Vlastnosti jako sebevědomý, rozhodně sportovní typ, ale občas výbušný by měly odpovídat:) Kariéra sportovce..mm no kdo by nechtěl:D

Bylo nebylo..


Do města jménem Lázeňská oáza se jako první z mých rodin přistěhovala tato domácnost. Koupila jsem jim na začátek menší domek. Všichni tam žijí pěkně na hromádce, ale za to spolu a šťastně. Jak už jsem říkala, nechci v této rodině používat kódy a proto jsem je všechny hned poslala do práce!


Všichni na sobě hodně dřely. Eric se dal na dráhu sportovce, Ricard zečal obchodovat, Aňulí chtěla bavit lidi a já jsem teda malovala..


 Ale abychom nezůstali jen u té práce, povinností a penězích. Naskytly se nám tu i velice očekávané vztahy mezi "ideály". Ano, ano já vím jak nečekané.. ale co když spolu díky těm nově promakaným náladám a vlastnostem ani nebudou chtík k sobě? Co když to prostě nebude ladit i přes tu "idealitu"? No všechno je možné, uvidíme..


Ale není to fajn vidět alespoň ve hře, že vše vychází podle plánu? Podle toho jak chcete, jak si řeknete tak se stane.. no ale to už odbočuji k jinému tématu.

Ještě abych vás trochu nalákala na příště. Pro tuto rodinku již stavím domek. V tom samém městě na zcela jiné parcele úplně odzačátku, můj první dům v The Sims 4!:D Jsem fakt zvědavá co se z něj vyklube. V každém případě mám s ním celkem finanční rozmach takže moje hrdličky budou mít dost co šetřit na domeček:D



  • Jak se Vám líbí rodinka? (vidíte nějakou podobu?)
  • Tvoříte si i Vy své ideály?
  • Co myslíte, že se přihodí?
  • Co říkáte na dům?


Menší ochutnávka. Doufám že se líbí i rodinka;)
Miranda:3

Žádné komentáře:

Okomentovat