pátek 9. ledna 2015

Cute house near the stream

Klidný domek u potoka

Ahojte, tak můj první dokončený dům v The Sims 4. Omluvte prosím trochu strohosti ve výbavě. Přece jen zde ještě nemám žádne downloady (ale plánuji je) tak bude možná působit poněkud nudně. však snažila jsem se jej udělat pro klidnou domácnost. Domácký, jemný styl v souladu s pastelovými barvami. Doufám že se Vám bude líbit:)

Základní informace

Město: Vrbová zátoka
Počet možných obyvatel: 3
Koupelny: 2
Ložnice: 2
Typ pozemku: Obytný
Hodnota pozemku:115 031 Simoleonů
Rozměry: 20x15

První patro


Jako první bych vám ráda ukázala zahradu. Má působit romanticky a tak v souladu s Vrbovou zátokou. Záleželo mi hlavně na venkovním osvícení, které dělá romantickou atmosféru. Simíci si toho sice naprosto nevšímají, ale já se mám aspoň víc na co dívat:)


Posuneme se dovnitř, tedy do obýváku spojeného s jídelnou. Je v domáckém možná i poněkud venkovském stylu. Tmavé dřevo světlé stěny a záclony nesmí chybět! A když přichází chladné noci, je libo si zatopit v krbu? No ovšem!



Kuchyni jsem vybavila podobně, jen více do oranžova. Nábytek nám také trochu zčervenal. Usoudila jsem, že tmavá ddlaždičkovaná podlaha bude vhodná pro správnou kombinaci barev:)


Koupelna. Jemná, růžová, světlé dřevo. Jelikož se nachází v prvním patře, umístila jsem zde pouze spchu pro rychlé osprchování když Simík přikráčí unavený z práce či školy. A ti co už jsi zahráli, tak vědí jak velký vliv má sprcha na náladu Simíka.:)

Druhé patro

Hala není nijak zajímavá. Pouze propojuje místosti. Jediný nábytek, který sem do haly umístila je šachový stůl a židle. Ovšem také tmavé, útulné dřevo a světlé stěny k tomu.


Dětský pokoj jsem vystavěla pro holčičku. Růžová musí být! Jednorožci, obří plyšáci..Ale z čeho jsem skutečně nemohla byla růžová aktovka! Nevím proč, ale úplně mě dostala:D



Moje oblíbená koupelna v luxusním královském stylu. Zlatá a růžová snad nikdy nezklamou i co se týče oblečení. Tak tedy dnes ladí v koupelně.


Pracovna je sice malá, ale zcela dostačující pro tříčlennou rodinu. Tmavý nábytek, červená a občas šedá nebo bílá barva aby se to vyvážilo.


Ložnice je celá v růžovém. Je zde zřejmé že ji navrhovala žena, jelikož muž by do podobných barev jistě nešel (pokud tedy třeba není gay;) Má oblíbená kombinace na stěnách malba a cihlová nebo kamenná protější zeď. Dělám to často. Ale aby to pak nevypadalo špatně, nebo přehnaně a zachoval se ten dojem jemnosti moc to s tím dlažděným nebo kamenným obkladem nepřehánějte. Ale to jen tak, je to na vás samozřejmě:D



Pozemek naleznete nově v Galerii pod názvem Říční růže. Jmenuji se na komunitě SFMARKETA, v případě špatného hledání:)
Miranda:3

4 komentáře:

  1. Páni, dům je nádherný! Jsi velice šikovná! A moc si vážíme toho že jsi nás dala do seznamu oblíbených blogerů:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé. :-) Dům se mi moc líbí, a z pokojů je podle mě nejhezčí pracovna (možná bych tam nedala ten koberec) a ložnice (kde bych možná změnila čelo postele). Já mám ráda jednoduchost, a proto oceňuji i chodbu - žádné přeplácané, prostě pěkné! A líbí se mi taky nepravidelné záhyby domu...Povedlo se ti to!:-)
    PS: Děkuji za zařazení mezi oblíbené blogy!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný domeček :)
    Ta koupelna co je do zlata, je moc hezká :)
    Líbí se mi naprosto všechno.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný domček. Ja čakám keď sa konečne rozbehne výroba downloadov pre TS4 vo veľkom. A tiež mi chýbajú tie doplnkové datadisky. Hra ma baví ale stále tomu niečo chýba i keď emócie simíkov sú fascinujúce:)

    OdpovědětVymazat