pondělí 8. prosince 2014

Názory na kolekce aneb kterou si vybrat

Názory na kolekce

aneb kterou si vybrat...


Ahojte, rozhodla jsem se Vám sepsat seznam nejužitečnějších kolekcí ze série The Sims 3.
Dopředu vám říkám, že tento článek píši podle sebe. Není pravidlo, že to tak ostatní cítí taky. Budu se vám jen snažit poradit, co si myslím, že je dobrá mít v PC za kolekci, a které se mi zdají zbytečné.

Luxusní bydlení

Tady tato kolekce byla vydána jako první. Řekla bych že to i tomu odpovídá. Nečekejte, že vám přibude mnoho nových kusů oblečení a šatů. Skoro nic nového.
CO se týče nábytku, tak nábytek je moc hezky propracovaný a hodně se dá využít!
Kolekce se mi líbí a je dobré ji mít už kvůli tomu nábytku.


Na plný plyn

Tato kolekc eje skvělá v jendé věci: Plno aut, motorky a vše ,co se týká dopravních prostředků.
Já si vystačím i s dopravními prostředky z jiných dodatků/koelkcí, takže tuto kolekci taktéž nemám nainstalovanou. Pro milovníky aut, motorek,.. je tato kolekce hodně dobrá.
Řekla bych, že se jedná o takovou průmernou kolekci. Záleží na vašem vztahu k tomuto tématu.

Zahradní mejdan

Tato kolekce patří do těch lepších. Za mě:)
Líbí se mi nové věci v režimu výstavby- především vířivky a venkovní vybavení na zvelebení vašeho obydlí. Také přibudou nějaké oblečení na tuto tématiku, které je pěkně propracované a dá se někdy použít při vhodné příležitosti. 


Moje městečko

Tato kolekce umí pěkně oživit vaše město, ale tké se bez ní obejdete. Líbí se mi nové veřejné budovy jako třeba: knihovny, posilovny, prádelny, kavárny,... Jsou modrní a krásné. Ale jak říkám. Dá se bez toho obejít. Tu to kolekci rovněž nemám ve hře nainstalovanou, protože ji nepoužívám.

Přepychové ložnice

Tato kolekce má ode mě palec nahoru! Opravdu první kolekce, která se mi fakt líbí. Nádherné spodní prádlo, pyžama, nějaké účesy a plno krásného romantického nábytku do koupelen a ložnic! Určitě doporučuji tuto kolekci pořídit. Obsah této kolekce vás zaručeně neomrzí!

Sladké radosti KatyPerry

Bohužel tato kolekce mě zkalamala. Čekala jsem od ní víc. Vůbec nic jsem z této kolekce nevyužila. Řekla bych, že pro menší hráče je tato kolekce perfektní, ale mě už neberou takové věci, které kolekce obsahuje.

Diesel

Tuto kolekci prostě musíte mít!:) Je skvělá, propracovaná a nic jí nechybí. Najdete v ní plno moderních kusů nábytku a především luxusní a značkové oblečení světoznámé značky Diesel!



Styl 70., 80., a 90. let

Tato kolekce je spíše průměrná. Řekla bych, že není špatná. Nějaký obsah se dá využít, ale většinou ho "přebíjí" lepší věci z dodatků nebo jiných kolekcí.



Filmové rekvizity

Kolekce je pro mě rovněž nepotřebná a neobsahuje žádný zajímavý obsah.
Řekla bych, že se kolekce bude líbit těm, co mají rádi ulétlé outfity, účesy a věci tomuto podobné. 
Já tuto kolekci nevyužiji, ale najdou se lidí, kteří tuto kolekci nezbytně potřebují ke hraní.


  • Jaká je vaše nejoblíbenější kolekce?
  • Kterou kolekci nevyužíváte?
  • Plánujete si nějakou koupit?

Aňulí

4 komentáře:

  1. Já mám ráda moje městečko :D
    Ve hře mám kromě filmových rekvizit a styl 70.,....všechny a využívám je :D
    Koupit ne, ale stáhnout určitě, lákají mě ty filmové rekvizity :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že jste zpět! Se vším souhlasíme a budem rády když semtam hodíte nějáký ten koment, i my budeme váš blog rády navštěvovat :D Jsme na tom vlastně taky tak nějak stejně, taky jsme byly předtím neaktivní :DDDDD Kaulera a Kam :3

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda zahradní mejdan a luxusní bydlení:-) Teď mám ale všechny dodatky a kolekce odinstalované a používám downy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by se třeba líbila nějaká kolekce na větší role play. Jako fakt mě nebaví furt dělat to samé. Ale takové ty klasické věci a prostě simulaci klasického života a bydlení. Třeba to, že bydlíte u vody a máte vlhké fasády. A musíte udělat injektáž vlhkého zdiva. Každý Simík by pak měl nějaký bar na praktické znalosti v domácnosti, které by samozřejmě mohl dále vylepšovat. To by se mi hodně líbilo. :)

    OdpovědětVymazat