sobota 16. srpna 2014

Jsem zpátky na blogu!

Jsem zpátky na blogu!

Ahojte, tak konečně Vám můžu napsat nějaký článek, který nebude přednastavený. Všechny moje články doposud byly přednastavené a řeknu Vám, že jsem měla co dělat, abych je napsala.
Chtěla bych Vám krátce napsat, co jsem dělala o prázdninách, aby jste věděli (jen pro ty, které to zajímá)...

Takže, jako první jsem byla v Anglii. Rodina mě tam poslala samotnou na 3 týdny do místní prázdninové školy. Byla jsem tam sama a musela jsem mluvit jen anglicky! Našla jsem si tam spoustu kamarádek a kamarádů. Užila jsem si to tam skvěle! Dopoledne bývaly nějaké výlety, pak odpoledne byla škola a večer večerní program. O víkendech jsme měli v soboty celodenní výlet a neděle volné. Já jsem byla v městečku Paignton v oblasti Torbay (UK). To městečko je přímo u pláže, takže jsem byla od mé host family asi 1 minutu chůze od pláže. Většinu času bylo krásné počasí, ale byly dny klasického anglického počasí.
A pokud Vás zajímá, jestli jsem tam chtěla, nebo jestli jsme se bála,.... Ano bála jsem se. Jako první mě čekalo letadlo. Letěla jsem sama a toho jsem se bála. Neletěla jsem poprvé, ale je to jiné, když se máte orientovat na letišti. A do samotné Anglie na 3 týdny se mi moc ze začátku nechtělo,ale pak jsme si řekla, že bych tam ráda jela. Dalo mi to hodně. Nebojím se mluvit, jsem o dost lepší v angličtině,...zkrátka jsme ráda, že jsem tam byla.



Pak jsem byla na táboře kousek od Zlína s kamarádkou. Jezdím tam od roku 2010 a stále mě to baví^^ Prostě klasický tábor na týden.

Po táboře jsme letěli s babičkou, dědou a bratrem do Řecka na Rhodos. Už jsem se moc těšila k moři, jak se vykoupu, na pláže, na to "nic nedělání". V Řecku jsem si to skvěle užila. Hodně jsem se tam opalovala, poslouchala písničky,....jedla:D Musím říct, že tam měli dobré jídlo a hlavně ho tam bylo moc! Ale jestli bych to tak měla porovnat, tak zatím nejlepší dovolená byla v Turecku minulý rok. Tam mají skvělé služby a ještě lepší jídlo.:D A já prostě jídlo mám ráda, takže tak.
Přiletěli jsme ve středu a do té doby jsem byla s kamarádkou v Šantovce nakupovat (Olomouc). Koupila jsem si 3 trička a jednu sukni^^



Co ještě plánuji na prázdniny?
Určitě budu chodit ven s kamarády, pojedu asi s kamarádkou na chatu,...a hlavně. Od pátku do neděle budu s Mirandou!<3 Budeme u sebe spát a už se nemůžeme dočkat. Obě dvě jsme na jiné škole, tak se vidíme třeba jednou za 3 měsíce, tak si to o letních prázdninách vynahradíme nějakou přespávačkou. Už se moc těším!

Teď by to s aktivitou mělo být už lepší! Já jsem včera spustila Simíky a chvilku hrála, tak se můžete těšit na další články. Affs už budeme obíhat, protože jsme s Mirandou obě dvě doma, co tak vím. Promiňte nám, že jsme tolik neobíhaly, ale neměly jsme jak. Doufáme, že se Vám budou líbit naše další články,... užívejte si posledních 14 dnů prázdnin!

Edit: Nejdou mi otevřít Vaše blogy :( Stránka není dostupná!!!-_- 
Zkusím to později, nezlobte se:/
Aňulí

3 komentáře:

  1. To musely být krásné prázdniny :) Sama do Anglie bych neletěla, už jen proto, že musím sama letět letadlem :D

    OdpovědětVymazat
  2. To teda byly prázdniny :) A za chvíli zase do školy :O :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Na Rhodosu jsem byla minulý rok a bylo to tam skvělý :). Máš nádherný fotky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat