úterý 3. června 2014

Prodloužený víkend v Anglii

♥Prodloužený víkend v Anglii♥


Ahojte, chtěla bych se s Vámi podělit o pár zážitků z Anglie. Nechci to nějak rozepisovat, nebo tak něco, protože vím, že plno lidí nerado čte dlouhé články!:D
V pátek jsme letěli s mým taťkou do Manchesteru. Letěli jsme skoro dvě hodiny. Let byl v pohodě, akorát jsem se nemohla dočkat až už tam budeme^^
Byli jsme tam do neděle (do odpoledne). Počasí nám přálo. Svítilo Sluníčko ,tak
že jsem mohla chodit v krátkém rukávu po ulicích! Nepršelo, což mě hodně překvapilo.
Do Anglie bych to vůbec neřekla, že bude tak pěkně (a že nám štěstí bude přát). 
S taťkou jsme tak různě chodili po obchodech, kavárnách, restaurací. Byli jsme třeba na sushi, které jezdilo pořád dokolečka na tom páse. Bylo to strašně moc vtipné!:D Taky jsme šli do Starbucks a do Costy. Já si dala ve Starbucks "frapeccino" a bylo úžasné:3 Taky jsme chtěli jít na takové kolo, které bylo na jednom náměstí v centru. Jenže oni ho nějak nepouštěli, tak jsme se na to nakonec vykašlali.
V sobotu jsme nachodili přes 5 km, protože jsme nějak narazili na jedno náměstíčko uprostřed města a tam měli strašně pěkné věci a pak, když jsem řekla, že bych se pro ty věci chtěla vrátit, nikde nebyly. Zmizelo to náměstíčko. Hledali jsme ho strašně moc dlouho, ale nakonec jsme ho našli, ale až druhý den po použití google maps. Druhý den tam ty věci byly a já si koupila ručně dělané náušnice ze skla:3 Jsou pěkné, alespoň mě se moc líbí!
Na snídani jsem si dávala anglickou snídani. Vajíčka, ty jejich klobásky, slaninu a zeleninu s pečivem k tomu. Druhý den jsem si dala jogurty, nakrájené mango s melounem a jogurt s čerstvě pečenýma croiassantama. Vzpomněla jsem si na to, jak jsme si s Mirandou udělaly den, který byl jenom náš. Koupily jsme si na snídani čerstvé croiassanty a banánový koktejl jsme si k tomu udělaly. Moc se mi to líbilo! A pevně doufám že my dvě si to brzy zopakujeme!:*

Pak cesta nazpátek byla zajímavá. Musela jsem taťku odvést na naše terminály, zjistit, kde je naše letadlo, protože zanedlouho poletím sama do Anglie na 3 týdny. Jak jsme jeli s taťkou nazpátek, už z letiště (Praha směr Zlín), tak to bylo jenom "tati spíš?"
"počkej,..přemýšlím" nebo "právě jsi mě vyrušila" :DDD z toho jsem nemohla. Cestou jsme se stavovali v KFC někde za Brnem. Já nadšená, že si konečně něco dám, tak tam dojdeme a já jdu k pokladně
"dobrý den prosím twister"
"nemáme"
"Ehm,.. tak stripsy?"
"omlouvám se, ale nemáme, máme už zavřené"
*já jsem vůbec nevěděla, co dělat,... Moje milované KFC a oni nemají ani snad hranolky?!*
"no tak a co máte?"
*začala tam cosi vyjmenovávat ,cosi s kuřetem tak jsem jí nakonec řekla*
"tak prosím to kuře"
Ona mi dala krabičku a já natěšená na to kuře. Otevřu. Podívám se. A myslím si, že to asi nedám. Nevěděla jsem jestli se smát, nebo brečet. Bylo tam jedno malé kuře v celé krabičce. Já jedla naposledy na tom maličkém náměstíčku, které jsme tak hledali palačinku s jahodami. A po celém dnu dostanu jedno kuře?:D Jako to bylo celkem vtipné,... takže tak
V Anglii jsem se měla naprosto skvěle a  bylo to nezapomenutelné!:)
Teď už tu budu a budu se Vám věnovat a obíhat blogy.
Těším se na vaše komentáře, vaše příspěvky na blogách, protože si je půjdu co nejdříve přečíst!

Na fotce jsem já a jedna holčina z Manchetseru se ,kterou jsem se potkala,
vyměnily jsme si facebooky a jsem velmi ráda, že jsem se sní seznámila.
Ostatní fotky jsou z internetu, protože foťák nechal taťka v práci a chtěla jsem se, co nejdříve s Vámi podělit o zážitky!

Aňulí

5 komentářů:

  1. To muselo být fajn :) Jeden spolužák byl teď na dva týdny v Egyptu. A z některých předmětů skoro propadá, tak nevím, jak to bude dohánět :D Ale je mi to fuk :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se někdo má :D Strašná zavist. Já bych zas strašně chtěla navštívit Japonsko,tak snad někdy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. teeda ty se máš, závist...já snad pojedu do Vídně..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se máš!!! :) Příště pojedu jááá . :D

    OdpovědětVymazat