pondělí 19. května 2014

The Sims 4- fotky

The Sims 4 se pomalu blíží...

a s ním nové obrázky, které vám vyrazí dech

Zdravím!:) Už mnozí z Vás asi viděli nové obrázky (reneders), ale ráda bych je dala i na náš blog pro ty, kteří je ještě neviděli. Můj názor na The Sims 4 je čím dál tím lepší a lepší. Moc, moc se těším a určitě si The Sims 4 pořídím:3









Ghotovi<3

Tady tyto dva jsem si nechala až na konec, ale když jsem uviděla poprvé tento obrázek, tak jsem si uvědomila, jak ti Simíci jsou vlastně krásní!:O Krásně propracovaní! Úplně jako živí. Ale hlavně,.. originální! Jsou naprosto dokonalý pár! Jsem zvědavá jakou budou mít teď ve hře roli. Nejvíce se mi líbili (kdžy jsem za ně hrála) v The Sims 2. Pořád jsem se snažila přijít na tu záhadu zmizení Belly. Dívala jsem se na nejrůznější videa, které měly různé teorie co bylo s Bellou doopravdy a kde je. Podivín bylo strašně divné město, které mě neskutečně fascinovalo. Bylo mi asi 11-12 let.  Bála jsem se té záhady a doteď si to moc dobře pamatuji. Úplně moc mě tato rodinka v The Sims 2 pohltila. Doufám že v The Sims 4 to bude něco podobného, ne-li lepšího!


Tento obrázek jsem našla někde na internetu a moc mě zaujal, tak jsem si řekla že vám ho sem dám


Aňulí

5 komentářů:

  1. Všechyn ty obrázky, animace a videa mě začínají ničit... Nesnáším čekání! :/
    Mohli by třeba vydat nějaké demo nebo něco, kde bysme si zkusili tu tvorbu. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím o koupi moc neuvažuju, ale to vytváření simíků vypadá suprově :) Ale nelíbí se mi ty jejich vlasy, připadají mi moc umělé a leské, ty by mohly být propracovanější.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to úžasný !! Nemůžu se dočkat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ti na přechodu :D A diamanty padající z nebe jsou moc hezké :) Mně simíci nijak zvlášť neohromili, ale Gothovi jsou vážně senzační, hlavně Bella :3 Taky ta teenagerka v šedém svetříku a kozačkách na 6. obrázku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to je moc pěkné ty fotky! Už se těšíme na TS4!!!

    OdpovědětVymazat