pondělí 12. května 2014

Roztomile růžový pokojíček

Roztomile růžový pokojíček

Ahojte, mám pro Vás další pokojíček! Udělala bych třeba ten obývák nebo kuchyň, jak jste říkali, ale nemám fotky a hru k dispozici, takže snad se Vám bude líbit tento pokojíček!:)
Jinak máme nový Ask! Napište nějaké svoje přiznání jako hráči The Sims, které budou zveřejněné na blogu (anonymně či neanonymně-záleží jetsli se podepíšete) 
http://ask.fm/MilujemeTheSimss3


Tento pokojíček je dělaný pro holčičku, která má ráda růžovou barvu a radost. V tomto pokojíčku jsem nejvíce využívala věci z obchodu Store. Jako podlahu jsem volila dřevěné parkety do bílé barvy a stěny, které mají bravu "staré" růžové. Taky jsem dala do pokojíčku potřeby pro batole, aby obyvatel tohoto pokoje mohl být v něm už od maliča:)






Aňulí

4 komentáře:

  1. Ooo ta se bude mít jak princezna ^^ kráása!

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný :) Brala bych ho, kdyby nebyl tak moc růžový :D Jediná věc, která mi vadí, je ta polička na okně :) To mi přijde trošku divné, ale jinak pěkný ;)

    OdpovědětVymazat