pondělí 10. února 2014

Poslední kapitola

O tři dny později po nalezení Darcy...

Darcy je v pořádku. Byla jsem s ní u doktora a ten to všechno potvrdil. Už nemusím mít strach.
Jediné co nám ještě chybí je Filip. Filipa by měli dneska propouštět z nemocnice a měli by ho přivést domů. Vážně se na něj obě dvě těšíme. Darcy se mě občas ptá kde je táta a já ji jen odpovím že se brzy vrátí. Doufám že to bude dneska.
Abych nezapomněla dneska je den Sněhové vločky. Venku je plno sněhu tak jsem s Darcy postavila sněhuláka a iglú. Potom jsem pekla cukroví a velikou večeři, protože jsem čekala Filipa a věřila v to že dneska přijede a budeme jako celá rodina spolu.


S Darcy jsme měly puštěné koledy a podívala jsem se z okna a uviděla jsem pošťačku. Bylo mi divné že zrovna v den Sněhové vločky chodí pošta ,tak jsem se šla podívat do schránky co nám bylo doručeno.
Otevřela jsem schránku a tam byla obálka. Došla jsem dovnitř a otevřela ji.
Začala jsem číst
Dobrý den, slečno Hartová

Doneslo se nám že vám byl v léta zabavený dům. Byla jste z něho neprávem vyhozena. Vaše matka už v tom domě není. Je jen na vás jestli se vrátíte do Sunset Valley nebo zůstanete v Isla Paradise. 
Byli by jsme rádi, kdyby se tak vážená občanka jako vy vrátila.

Městská rada Sunset Valley

Nemohla jsem uvěřit vlastním očím! Jak to? Toho si tenkrát někdo musel všimnout že mě matka s Filipem vyhodila z mého domu. Myslela jsem že tam pořád je, ale není. Už se vážně těším až to povím Filipovi. 
Asi za hodinu jsem uslyšela zvonek. Rozběhla jsem se ke dveřím a otevřela je a uviděla Filipa! Rychle jsem ho objala a dala mu pusu. Jsem teď nejšťastnější člověk na světě. Šli jsme dovnitř a začali se bavit.
Já: Filipe! Jsem tak ráda že jsi tu s námi. 
Filip: Emili já taky. Strašně moc jsem se na vás obě dvě těšil. Všechno už bude v pořádku. 
Já: Určitě bude! 

Potom jsme šli dovnitř. Filip se přivítal s Darcy. Oslavili jsme den Sněhové vločky jako rodina. S Filipem jsem se domluvila že se přestěhujeme zpátky do Sunset Valley.
A toto je konec,... nebo vlastně nový začátek? Kdo ví.

Takže, komix Dobrodružství Emili Hart skončil. Co říkáte? Jste rádi?:)
Určitě vám budu dávat vědět jak to probíhá s Emili a její rodinou, to se nemusíte bát. 

Aňulí

3 komentáře:

  1. Ten konec je hezký :) Škoda, že to končí, zrovna jsem si říkala, že za tu rodinku hraješ už celkem dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  2. líbilo a moc :) měla jsem moc ráda Filipa :D byla takový zlatíčko... happy end si zasloužil :*

    OdpovědětVymazat
  3. úúúžasnej komix :3

    OdpovědětVymazat