neděle 20. října 2013

Na plovárně



Ahojte mám pro vás pár fotek na téma: Na plovárně. Snad se vám fotky budou líbit. Toto téma mě napadlo víte jak? Včera jsem byla s kamarádkou na freedivinských závodech. Jenom jsme tam pomáhaly i když tomu že jsme se tam plazily po dně v bazéně, dělaly stojky a nakonec jsme organizátorům snědly pizzu tak tomu se pomoc nějak ani nedá říkat.:D Ale tady máte ty fotky



BTW: Bezva zase mi nejdou načíst skoro žádné blogy! Nikdy nechtějte mít PC co mám já. Sice vůbec nevím co to je za PC, ale...:D hrůza toto:((
Aňulí

9 komentářů:

  1. Krásný fotky. :-)
    Mě taky někdy nejdou načíst blogy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to jsou boží fotky. :-) Nechci aby to znělo nějak tupě, ale ty siminky, to jsi ty a kamarádka? :-D :-P
    Mě načítání taky občas zlobí, ale spíš se mi načte až po pár minutách.

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně krásné fotky i siminky! Jak si to nafotila pod vodou?
    Sherry

    OdpovědětVymazat
  4. Hm,fakt nádhera!Ty siminky jsou tak krásné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani siminky jsou fakt moc pěkné ;) , pizza byla určitě dobrá že ? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, nominovala jsem tě do challenge, který musíš vyplnit. :D Tak se prosím mrkni. ;) (http://cookie-write.blog.cz/1310/liebster-blog-award)

    OdpovědětVymazat