neděle 28. července 2013

Aňulí je tady, ale ne na dlouho!

Aňulí je tady, ale ne na dlouho!

Ahojte! Jsem zpět z tábora:) Musím vám říci že jsem si to tam úžasně užila.
Strašně rychle to uteklo. Neskutečně rychle. Bylo ta plno super lidí, které jsem znala nebo je ta poznala. Stihla jsem si tam udělat i něco s kotníkem:D To bych nebyla já kdybych si něco někdy neudělala. Byly tam diskotéky a karneval. Přemýšlela jsem že půjdu za Simíka, ale to jsem vzdala. 
Byla tam i stezka odvahy. Já jsem strašně lekavá. Bojím se i tmy, ticha,... a duchů! Ještě před stezkou mi kluci navykládali něco o Slendermanovi a já byla po*** z toho všeho. Kámoš mě v lese chytl za ruku a já mu ji úplně mačkala a zaryla jsem mu tam nehty. Pak tam měl pozůstatky od mých obtisků. Moc jsem se bála. Vedoucí na nás bafali.
Jinak vařili dobře kdyby to někoho zajímalo. Celý tábor jsem myslela na jídlo. Fakt! Když byla snídaně těšila jsem se na oběd a večeři. 

Jak vidím články se zveřejňovaly tak jak měly a to jsem ráda. Také mě potěšilo že jste sem chodili i když jsem tu já ani Miranda nebyly. 

A jak to bude dále s aktivitou?
Tento týden nevím:( Budu doma a budu dělat minimálně 7 článků když odjedu v pátek do Turecka. Budu tam 11 dnů a 11 článků asi nedám. Uvidíme. Obíhat určitě budu, ale nevím jak budou přibývat články v týdnu. Určitě se ozvu, ale nevím jestli budou články každý den. 
Snad to chápete. Jsou prázdniny.

V každém případě jsem ráda že jsem aspoň na 5-6 dnů doma a mám čas rychle něco napsat a zase odjet...

Tady je jedna animace ze 14ti snímků;)

Aňulí

6 komentářů:

  1. HEJ!!!!!! Tak to je dokolnalý... úžasná animačka!

    Jsem ráda s tebou, že sis to užila :3

    -Sisien(crazy-kika-crazy.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že sis to užila ;) Ta animka je skvělá, připomněla mi, že už CHCI TROPICKÝ RÁJ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že sis to užila :)) Animace je krásná ;))

    OdpovědětVymazat
  4. to jsem ráda, že sis to užila, tak si to stejn užij i v turecku ;-), taky tam jedem, ale až 6.8 :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je náhoda, taky jsem se vrátila z tábora, zrovna včera (i když už ne jako dítě... už dávno ne :D) a strašně mi to uteklo. Ale doma je doma, že jo. A taky brzo zase odjíždím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Se stezkou odvahy jsem toho zažila také spoustu, bála jsem se, šla jsem ve dvojici s kamarádkou, myslely jsme, že je tam medvěd, přitom to byli ostatní, kteří se schovávali za stromy. :D O Slendru jsem teď v noci číst neměla, ale nkteří jsou z něho opravdu vyděšení, prostě se musí uvěřit tomu, že je to jen výmysl. Ale hra stojí za to :D

    OdpovědětVymazat