středa 12. června 2013

Jarní sídlo

Jarní sídlo

  • Postaven v Twinbrooku

O domě

Tento dům jsem postavila pro mladou, moderně založenou vědkyni. Zatím je v práci jako nová a ještě se toho má co učit, tak ať se jí to učení líbí a nové prostředí ať na ni dělá dobrý dojem;)
Momentálně se k ní má přistěhovat nová spolubydlící, která ji za den bude platit okolo 3000 simoleonů za týden, tak snad se holky skamarádí :D

Celý dům

Zepředu





Zezadu



První patro



Ve spodním patře se nachází

Hala: Hned když vyjdete předními dveřmi do domu, musí na vás "dýchnout" pocit moderny kombinované s s útulnou zvěřinou ležící na zemi v podobě koberce. Moc ráda kombinuji barvu jedné strany stěny s cihlovými motivy stěny vedle (protější). Tmavější barva cihel dává dojem útulnosti a světlejší stěna k tomu jemnosti, případně moderny.



Kuchyně: Kuchyni jsem se snažila udělat ve stejném i když trochu jiném odstínu. Přece-jen jsou místnosti propojeny a nebyl by dobrý nápad vkládat do toho jiné barvy.



Koupelna: Ve stylu tmavého dřeva, kombinované se semišovými stěnami a podlahou s doplňky rudé barvy. Využila jsem zde hlavně dodatek Přepychové ložnice.
Vedle koupelny se nachází "prací místnost", je ve stejném stylu jako koupelna, ale je velmi malá na focení.



Pokoj pro hosty (spolubydlící): Je to fialový pokojíček pro nevšední dámu. Je netypicky postavený. Postel stojí na vyvýšené podlaze (znáte jako terasu) a se stěnami okolo ní, to vytváří dojem malé jeskyně (zpět ke kořenům!). Není to nic praktického, spíše jde o něco experimentálního, tak snad to nedopadlo katastrofálně:)



Ložnice pro vlastníka domu: Snažila jsem se ji vytvořit ve stylu vzpomínek na Kanadu. Obraz nad postelí by tomu měl dávat velký důraz a taktéž prostor k rozletu. Modrá barva, blankytně modré závěsy, tmavé dřevo a vodní postel:)



Terasa: Venkovní lehárko u malého bazénku. Snažila jsem se o přírodní motivy, proto ty květiny na stěnách. Ale hnědá barva tady vede!



Druhé patro


Ve druhém patře se nachází

Horní hala: Světle modrá barva s tmavě semišovým dřevem a sem tam nějaká záclona. Chtěla jsem Simíkům vynahradit neúčast televize ve spodní hale v obýváku, tak jsem jim tam dala rovnou velké kino. (taky bych brala)


Vědecká místnost: Přesně pro majitelku tohoto domu je tato místnost. Zabývá se vědou jak už jsem nahoře psala a tak jsem pro ni udělala soukromou místnost pro její nové myšlenky, nápady, výmysly a vědecké výzkumy:)


Tělocvična: Tělocvična v barvě uvolňující modré a luxusní šedé. Cihly na stěnách jsou zástupci velkoměstského stylu. Kam pak asi vedou schody?



Třetí patro


Ve třetím patře se nachází

Pracovna: A schody vedly k nejvyššímu bodu domu, tedy pracovny. Zelená je barva uklidnění a s kombinací dalších pastelových barev, tedy oranžová a okrové.
Jelikož je místnost v nejvyšším patře a je zde nejvíce oken, přílišnému slunečnímu svitu zabraňují bílé záclony. To to vše propojuje světlé dřevo.



Doufám, že se Vám domek líbil a snad jsem Vás i něčím inspirovala:)
Krásný den, Miranda;)

5 komentářů:

  1. Páni, je nádherný! Opravdu se mi hrozně líbí, hlavně ta terasa! Musel dát hodně práce, máš na to talent! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý :* Moc se mi to líbí, máš všechno krásně sladěné :) Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný baráček, moc se ti povedl

    OdpovědětVymazat
  4. povedl se ti :) moc se nám to líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento je ale opravdu dokonalý. To bych asi nedokázala. Musel dát spoustu práce. :)

    OdpovědětVymazat