pondělí 11. února 2013

Zámek ve Varseilles

Zámek ve Varseilles 

Ahojte dneska jsem si pro vás připravila článek o jedné nové sadě ze Store! Mě se osobně moc líbí,,, Líbí se mi takovéto zámecké starodávné doplňky, účesy a kousky nábytku! 
Já kdybych měla SimPoints tak si tuto sadu koupím, abych toto mohla Simíkům dopřát...
Plánuji i ve hře udělat nějaké šlechtičky neboli princezny se zámkem:D

Popis tvůrců

Dejte svým Simíkům možnost vrátit se do minulosti díky nábytku a oblečení vy stylu rokoka!
Nezáleží na tom, jestli stavíte palác pro krále nebo se jen snažíte trochu si oživit obývák, s tímto nábytkem si budete připadat jako šlechtici! Díky nejnovějšímu oblečení a účesům z doby před dvěma sty lety budete vypadat doslova královsky! Užívejte si krásy minulosti, rokoko totiž nikdy nevyjde z módy!




Zdroj: thesims3.com
Cena: 1 625 Body SimPoints→ SLEVA!
Zakoupíte: ZDE

Mě se tato sada moc líbí, jenom je drahá i když je ve slevě... Bohužel nemám SimPointy takže si ji nemůžu koupit, ale jak přestanou vydávat dodatky a kolekce budu se zaměřovat na nakupování sad ze Store!:)

Aňulí

3 komentáře: