pátek 16. ledna 2015

Lambert family

Rodina Lambertových


Ahojte, ráda bych vám představila moji novou rodinu.  Přiznám se, ano použila jsem cheat motherlode na 50 000, ale jinak to nešlo jelikož jsem jim postavila dům, který byl poněkud finančně náročnější pro začínající rodinu. A ještě jeden důvod a to vám napíši za chvíli:) Teď k rodinným členům a jejich charakterům..

Stacy Lambert


Stacy je správná žena do domácnosti. Výborná kuchařka (také se tím živí), pouklízí dům. A také je to veselá Siminka, která si ráda užívá života! Ať už jde o cokoliv, o jídlo, sex, či zcela drobné denní aktivity například její oblíbené vaření, díky kterému pak má inspirace na rozdávání. 

Clark Lambert


Clarka bych spíše přirovnala k typickému Američanovi (odpusťte mi to), ale prostě byl vytvořen malinko na motiv Homera Simpsona.:D Lenivý domácí povaleč a velký žrout. Ale za to je to též jako jeho manželka velmi veselý Simík, který se rád baví! Má také skvělou práci. Je počítačový guru, teda většinu dne tráví doma "tím že pracuje" hraje videohry. No řekněte, nebyla by to fajn práce hrát sims a dostávat za to ještě zaplaceno?:D No já bych to brala!

Bylo nebylo..


Byl jednou jeden domeček a v tom domečku chlap co jedl pizzu:D. Clark si zrovna objednal salámovou pizzu. Když jeho manželka není doma je moc líný na to si něco uvařit a tohle je přece mnohem lepší způsob jak do sebe dostat jídlo se skvělou chutí bez námahy, bez práce.


Clark se Stacy jednou ulehli společně do postele a rozhodli se že si udělají dítě. Pro mě to nebyl problém jelikož dům obsahoval pokoj pro můj budoucí přírůstek do rodiny.
Stacy si udělala těhotenský test a samozřejmě pozitivní! Super. Těšila jsem se a byla jsem fakt zvědavá co se z ní vyklube:D jelikož to bude moje první dítě ve hře.


Stacy ale její práce natolik baví, že nevidí důvod si brát snad dovolenou nebo snad k vůli obřímu břichu přestat vařit! To ani omylem. Pěkně to zapálila s gumovýma medvídkama na palačínkách! Jí za dva, co by si nenaflámbovala něco dobrého!


Víte..to je asi zákon schválnosti. Já postavím v domě JEDEN pokoj navíc a ony se narodí dvojčata-_- No dobře tedy, přistavíme patro no, sociálce se nic dávat nebude a zabíjet dítě fakt nebudu:D

Tak tedy Stacy a Clarkovi se narodily dvě roztomilé holčičky. Elie a Dona. Každá má zcela rozdílné vlastnosti. Jsou možná dvojčata, ale podobné si nebudou ani trochu;) Holky mi ale rychle vyrostli a z nemluvňat se staly děti již školního věku! (Tvůrci..víte trochu mi tam chybí batole, ale dejme tomu no:D)

Elie

Elie je mladá inteligence. Je to velká perfekcionistka. Má ráda pastelové barvy a právě se učí na housle.:D Chce aby jí většina věcí vycházela tak je dělá pořádně a potrpí si na detaily. Uvidíme jak ji budou mít rádi ve škole no, taková chytrolínka co všechny poučuje a musí mít vždy vše na 100% se asi moc neuchytí v kolektivu. Uvidíme..


Dona

Naproti ní Dona je zcela jiný Simík. Straní se kolektivu, je to samotářka, tak se raději objímá se svým plyšovým drakem Heurekanou:D Je samotářka a velká neplechářka. Je trochu ten klučičí typ holy. Ráda se pobaví dobrou rošťárnou. Ale raději sama. Vystačí si. No to na kolektiv asi také neudělá příliš dojem, jestli se bude ostatním dětem bude stranit..
 Když nad tím tak přemýšlím, asi jsem právě dost pokazila dětský život dvěma holčičkám, páč se k vůli jejich chareakteru s nimi nikdo nebud bavit:D To ej mi fakt líto no.. :D



  • Kdo z rodiny je vám nejvíce sympatický?
  • Co rodinu potká dál?
  • Jaký jste spíše typ? (Raději samotáři tropící neplechy, či vzorní snaživci?)
Miranda:)


3 komentáře:

  1. Pěkná rodinka :D
    Sympatičtí jsou mi všichni :D
    To nevím, necháme se překvapit :)
    Já jak kdy, jsem velmi společenský člověk, ale občas potřebuju být sama a mít svůj klid :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni jsou fajní.:-D Jen nechápu, jak se dvěma hnědovlasým mohla narodit blondýnka...:-D Asi si zrovna Stacy užívala života...:-D:-D:-D
    Já to mám tak půl na půl. Nemohla bych žít bez společnosti, své rodiny a kamarádů, ale na druhou stranu mám občas dny, kdy chci být sama.:-D A jak jsi na tom Ty?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elie jsem změnila barvu vlasů. Tak nějak mi k ní více seděla ta blond:D
      Jinak děkuji za otázku:3 ..Řekla bych že jsem něco mezi tím. Ve škole se snažím, hlavně teď na to pololetí (ale to neznamená že jsem se na to někdy totálně nevy*rala :D), ale mám i své nálady kdy se zavřu v pokoji, pustím si hudbu na plné pecky a nikoho kolem sebe nevnímám:3

      Vymazat