čtvrtek 11. prosince 2014

17. Díl Boys are not good for me

17. Díl Boys are not good for me


Maddison ráno s obavami vstala a šla si do kuchyně udělat cornflakes s mlékem. Dívala se do své misky s křupkami a v tom vidí jak se do kuchyně přiřítila Gabrielle se skvělou náladou. Maddison na ni jen civěla a čekala co z ní vyleze..

Gabrielle: "Krásné ráno Mad!"
Maddison: "Dobré ráno, jak to šlo?"
Gabrielle: " Senzačně, vše vyšlo podle plánu, podnik jen přepíšu ze mě na tebe. Je to blbeček, vůbec v tu chvíli netušil co podepisuje. Musela jsem sice v jednu chvíli trošku víc zabrat, ale nakonec to vyšlo."
Maddison málem vypadly oči z důlku pod tou představou že si to Gabrielle rozdáva s tím slizkým dědkem. Div se neudusila těmi cornflakes!


Gabrielle: "Mad v pohodě? Abych tě tu pak neoživovala."
Maddison: "Gabrielle neměla jsi s ním spát a už vůbec né k vůli tomu podniku!"
Gabrielle: "No a co, udělala jsem dobrou věc. Třeba to bylo naposled co si ten stařík užil a pomohla jsem ti a to je hlavní. Takže dva dobré skutky!"
Maddison: "Ach Gabrielle, nevím co na to říct. Mockrát děkuji, ale už nikdy s nikým nespi jen k vůli.."
Gabrielle: "..bla bla bla už jsem ti to říkala že já ráda. Prostě to máme v kapse Podnik je náš a už ticho."

..Později odpoledne..

Maddison má hovor. Rodiče. Je to už nějaká doba co jí naposledy volali. Ale tentokrát je to horší. Její rodiče nejsou jedni z těch nejbohatších (na rozdíl od těch Gabrielliných). Tentokrát je to horší. Zajímají se o Maddison a chtějí ji dojet navštívit. Je nejspíš na čase aby je seznámila s Gabrielle..No co jí také jiného zbývá že?


Došla za Gabrielle, která si užívala svou domácí saunu.
Gabrielle: "Mad? Jsi to ty, nebo nějaký pedofil? Nevidím přes ten okurek"
Maddison: "Ano jsem to já, neboj se"
Gabrielle: "To je dobře, přidej se ke mě!"
Maddison: "No víš jen jsem ti chtěla říct že.."
Gabrielle: "Přidej se ke mě a řekni mi to v klidu v sauně.."
Maddison: "Tak dobře.."



Gabrielle: "Tak už sedíš u mě?"
Maddison: "Ano"
Gabrielle: "Tak spusť, copak jsi chtěla?"
Maddison: "No víš, volali mi rodiče a chtějí mě přijet navštívit a.."
Gabrielle: "Žádný problém, konečně poznám ten pár co vychoval tak skvělou holku!"
Maddison:"Opravdu si to myslíš?"
Gabrielle: "Jasně"
Maddison se poněkud začervenala i když byla v sauně..
Gabrielle: "Proč nic neříkš? A kdy teda přijedou?"
Maddison: "No já nevím, asi zítra.."
Gabrielle: "Co?!"

Pár otázek:

  • Jací myslíte, že budou rodiče Maddison?
  • Proč je Maddison někdy tak zamyšlená?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se asi stane příště? 
 Snad i po menší pauze rádi čtete náš blog.
Chyběli jste nám a těšíme se na Vaše příspěvky:)
Miranda:*

Žádné komentáře:

Okomentovat