úterý 12. února 2013

Krásného Valentýna♥

♥Krásného Valentýna♥

Naše první blikačka patří dni zamilovaných a hlavně Vám! Přeji spoustu romantiky, pohody a zábavy. Když Vám to teď nevycházelo, je ten pravý čas na to, vše změnit! Krásného Valentýna:)) a užijte si blikačku:D


Miranda♥


6 komentářů:

  1. Blikačka je povedená :) Já Valentýna nikdy moc neslavím,jako svátek zamilovaných ber u nás v Čechách 1.máj a to mi bohatě stačí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neslavím ho nemám ským xDDD A jakože :D nejsem z toho moc nadčená :D:DD Nato kolik mi je a neměla jsem etě kluka hamba :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Cože co? Valentýn? :-O Kdy?
    Jinak si ho taky užij! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Valentýn u mě teda nic moc nebude. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho nějak asi nebudu slavit:). Sice mám kluka, ale přeci jenom jeden den se nebudeme mít více radi?!:D:)

    OdpovědětVymazat