neděle 17. ledna 2016

Miranda cover

Ahojte! Tento článek bude možná trochu sebestředný a někteří jej možná budete chápat jako reklamu a nic než jako reklamu. Ovšem, to se pletou.

Můj přítel dostal před pár měsíci nápad, když byl na mém vystoupení se zpěvem, že bych se mohla zkusit trošku zviditelnit na youtube.. Ono to zní hezky, že ano, ale natočit nějaké schopné video, kde nevypadám jak vyškubaná slepice je hodně těžké. :D Teď si nespléct anglická slova či fráze, nebo vám přeskočí hlas..no a můžete točit znovu. Já než jsem se k tomu tak nějak dokopala, přemýšlela jsem nad tím, až se mi vařil mozek jak jsem byla nejistá.

V takových věcech si vůbec nevěřím. Moje myšlení je přesným opakem "amerického snu" jak se říká (nejspíš za to může praktická výchova mých rodičů).
Jsem ale neskutečně vděčná za podporu mých tří nejbližších (v četně Aňulí,) kteří jako jediní o tom ví a podporují mě.

Zpěv mě neskutečně naplňuje. Když jsem ve stresu - zpívám, mám vztek - vyřvu se a zpívám, mám radost - zpívám! Zpěv je snad odpovědí na jakýkoliv z mých pocitů. Jistě to znáte také. Proto bych byla nerada, aby jste si mysleli, že se snad snaží nějaká blbka rozšířit svůj seznam přátel na facebooku nebo se jinak proslavit aby měla více likes a podobně..
Chtěla bych jen znát váš názor, kritiku či pochvalu všechno uvítám a beru si to k srdci. Dělám to, proto, že mě to baví, každá z mých písní mě něčím zaujme a inspiruje. A mě zajímá co si o tom myslíte :)


Vaše Miranda