neděle 29. listopadu 2015

The Best News!

Lidičkyy, to vám musím povědět..

Byla jsem už úplně bezradná, už jsem myslela že to fakt nedám a vykašlu se na to definitivně.. Prostě The Sims 3 zase mi to nešlo spustit! Stávalo se mi to dřív pořád, ale vždycky jsem použila TENTO návod a bylo po problému.. Ale teď ne. NEŠLO TO!

Víte co stačilo.. Já se z toho zblázním normálně.
Mám na ploše ikonu která mi spouští Sims bez zdlouhavého načítání spouštěcího panel, z tama mi to právě přestalo jít. A až dneska lidi.. Mi proletělo hlavou když jsem se dívala na svou lištu (kde mám druhou ikonu která mi Sims spouští s tím spouštěcím panelem), že na to zkusím kliknout, třeba to pojede. Absolutně jsem tomu nevěřila, ale něco se pohlo a začalo se to načítat.. Hledím na to a asi po 5 minutách se to konečně rozjede a teď čekám asi 10 minut než se mi načte rodina :D no věřili byste tomu? Já ne :D

TAKŽE MI THE SIMS 3 OPĚT JEDE!
Miranda:)

Žádné komentáře:

Okomentovat