neděle 1. listopadu 2015

Autumn is comming

Autumn is comming

Ahojte! Tento článek je prvním v měsíci listopad. Taky se Vám zdá, že to tak všechno rychle utíká? Čím jsem starší, tím to utíká rychleji. Vždyť nedávno jsem šla 1. září do školy a teď už za měsíc začne prosinec a předvánoční období nám bude začínat tak v půlce listopadu.
Už se neskutečně těším na Vánoce, na linecké, které tak miluji, na sezení u televize v dece s čajem a pozorování vánočních pohádek, na vůni stromečku,...:3 mohla bych psát o Vánocích donekonečna, ale to si nechám až na prosinec.

Včera se slavil Halloween, pojďme se na něj podívat trochu z blízka;)
Co je vlastně Halloween? 
Halloween vznikl v Irsku a poté se rozšířil především do USA, Kanady, Austrálie, Velké Británie a Nového Zélandu.
V tento den se děti oblečou do kostýmů a chodí koledovat o sladkosti. 
Typické pro Halloween je vyřezávání dýní. Když jsem byla malá, tak jsme to dělali doma a úplně se mi to líbilo!:D
Dále třeba černé kočky, kostlivci, čarodějky,... a z barev to jsou černá a oranžová.
Název Halloween vznikl ze slova: All- Hallows-eve (Předvečer Všech svatých)
Pro Česko není Halloween typický, tak si ho aspoň uděláme v Simíkách, že ano?
Vyřežou se dýně, zajde se na festival, pohrabeme listí, upeče se dýňový koláč, uspořádá se večírek v kostýmech a už to jede. Nezapomeňte otevírat mrznoucím dětičkám před vašimi dveřmi, protože chtějí sladkosti:):D!!!


  • Slavíte nějak Halloween? Jestli ne, tak chtěli by jste zažít klasický Halowwenský den?
  • Co se Vám nejvíce líbí na podzimu?
  • Volná diskuze,..  Budu ráda, když napíšete něco o tom, jak máte rádi podzim, jestli pořádáte v Simíkách večírky v kostýmech případně, co nejvíce děláte ve hře, když je zrovna podzim:)
Aňulí

1 komentář:

  1. Podzim je fajn a i když teď simíku už moc nehraju, tak se věnuju jiným kratochvílím. Vloni jsem si hodně oblíbila Pokémon karty. Něco jsou koupila jako investici a uvidím, jestli to půjde někdy prodat nebo to dám pak prostě dětem. Naštěstí jsem do toho nenainvestovala moc. Kupovala jsem jen takové ty basic karty. :)

    OdpovědětVymazat