středa 28. října 2015

House for two girls in Hidden Springs

*House for two girls in Hidden Springs*




O domě: V domě bydlí dvě Siminky, které jsou na počátku slávy. Dům jsem stavila asi 2 hodiny, mám ho ve hře už dlouho, takže se to trochu liší od mého aktuálního stylu stavění. Nicméně jsem se rozhodla se s Vámi o něj poděli:)

Přízemí
V přízemí se nachází garáž s dvěma parkovacími místy. Vedle toho jsou domácí lázně, kde se Simíci můžou zregenerovat po dlouhém dni. 

1. Patro
Zde se nachází dvě ložnice. V domě bydlí dvě Siminky, jedna je přes budoucnost a technologii a druhá je módní návrhářka. Zde se nachází i koupelna.

2. Patro
Toto patro je zaměřeno hlavně pro druhou Siminku, která je módní návrhářka. Má tady "kancelář" ,ve které navrhuje oblečení a make up pro zákazníky. Nesmí zde ani chybět koupelna, která je inspirovaná kolekcí "Přepychové ložnice"

"Kancelář"- módní návrhář
Tato místnost slouží jen pro jednu Siminku, která je módní návrhářka. Pokud je Váš Simík módní návrhář, je dobré mu doma udělat takovou místnost, kde se může věnovat své práci!
Urychlí vám to vzestup v profesi a k tomu bude značné každému návštěvníkovi, co je váš Simík zač!:)


 Ložnice návrhářky
Ložnice jsem dělala malé, nechtěla jsem je dělat zbytečně velké. V průběhu hraní plánuji dům vyzdobit nejrůznějšími fotkami z fotobudky a selfie fotkami, aby bylo hodně vzpomínek, tak časem tady určitě zveřejním tyto dvě Siminky a přiblížím Vám je trochu!

Ložnice budoucnosti 
Tato ložnice je pro druhou Siminku, která se zajímá modernem a budoucností. K této ložnici jsem využila především dodatek "Do Budoucnosti". Je to ten z těch lepších, ale dokázala bych se bez něj obejít, tedy... pokud bych zrovna nechtěla ultra moderní baráček s výstřely budoucna:)







Kuchyň a jídelna
Klasická kuchyň, světlá s kombinací dřeva. 
Nesmí chybět ani pec na dřevo! Jsem milovníkem lasagní, pizzy a jídel tohoto typu, takže i moji Simíci tyto jídla jedí dost často:D 



Obývací pokoj
Obyčejný obývací pokoj. Knihovny, televize a velká kožená sedačka. O kousek dál je moderní krb s posilovacím přístrojem. Ideální místo v obýváku... kdo by nechtěl u sledování televize spalovat přebytečné tuky?






Domácí lázně
Pořídila jsem si "Slunečné pobřeží" a s tímto městem se mi do hry nainstaloval obsah pro domácí lázně. Masážní stoly, sauna a dekorace doplňující toto téma. Postavila jsem ve spodním patře malé domácí lázně.
Koupelna ve druhém patře
Koupelna je inspirovaná kolekcí "Přepychové ložnice", už jsem se o tom zmiňovala někde na začátku. Tuto kolekci miluji a nedokážu si bez ní představit hru. Nabízí plnou škálu krásného nábytku a oblečení včetně účesů! Takže kdo ji nemá, připište si ji na seznam pro Ježíška:):D



Venek
Ven jsem dala bazén, skluzavku, opalovací lehátka a pár dalších věcí, kterých si jistě všimnete:)
Mám ráda, když je zahrada plná keřů s květinami, stromy a nejrůznější dekorace především pro letní aktivity. Není nic lepšího, než uspořádat večírek u bazénu nebo s táborákem!


Aňulí

Žádné komentáře:

Okomentovat