středa 2. září 2015

Classic house in town

Classic house in town

Připravila jsem si pro Vás domeček, tentokrát z The Sims 4. Je to moje asi třetí stavba a snažila jsem se, aby měl trochu anglický styl. Znáte to,.. červené cihly, komín, patrový a útulný domeček.

Spodní patro
Domeček jsem dělala pro dva Simík a případně pro jedno miminko, ale to tak aby se za chvilku stěhovali, protože více místa tam opravdu nebude.
Mám jen základní hru a nějaké downloady, takže je možné, že pár předmětů není oficiálních:)


V přízemí se nachází propojená kuchyň a obývacím pokojem a jídelnou:) Všechno je pohromadě, jen chybí ten typický anglický nepořádek:D




Obývací pokoj není velký, ale pro dva dostačující!☺Velký klavír, který je dominantou tohoto pokoje je vzácným kouskem! Moderní televioze, sedačka, koberec, knihovnička a koutek s počítačem.

Kuchyň jsem nějak nechtěla komplikovat, ale přitom jsem si dala trochu práce s dekoracemi, aby to oživili místnost. Vždycky je dobré doplnit místnost příslušnými doplňky, aby to působilo více zařízeněji!☺



















Koupelna, která se nachází ve vrchním patře je modro žlutá a vybrala jsem ty nejmodernější kousky, které byly v katalogu. Tu sprchu jsem stáhla z nějaké stránky, bohužel nevím z kama, tak se omlouvám:/
Jinak je složena z předmětů ze základní hry. Chybí mi, ale více dekorací do koupelen a nenatrefila jsem na nějaké dobré, takže jestli máte někdo nějaké typy na dobré downloady, tak je jen ocením!☺





Vrchní patro



Ložnice je složená z velké části jen z předmětů, které jsem stáhla. Chtěla jsem ji udělat romantickou, jednoduchou, ničím nekomplikovanou:) Můžete vidět velikou skříň na hodně velké hromady oblečení, taky luxusní černý chlupatý koberec:3






Aňulí

1 komentář: