středa 19. srpna 2015

GYM by Miranda

Posilovna v Newcrestu

Ahoj, jak jistě víte nedávná aktualizace nám umožnila nové město Newcrest. Sice je to jen hromada parcel, ale hned jsem toho využila a začala si stavět město!

Začala jsem pár strohými místnostmi, s tím že nevím co z toho bude, ale později jsem si říkala že v mém městě posilovna nesmí chybět! Tak jsem začala stavět svou první posilovnu!

Přední pohled


U celé posilovny jsem se snažila o dostatek průstupu slunečního světla. Proto má spousty oken. Mělo by to dodávat moderní styl a celkově se tím vlastně dostávám i k funkcionalismu.

Zadní pohled


Posilovna je dělená na více budov jak už jsem psala na začátku. Hlavní největší budova je samotný základ posilovny (posilovací stroje a pásy na běhání). 

Budova vedle jsou sprchy, rozdělené na dámské a pánské (vlevo dámské vpravo pánské). No a poslední místnost je určena k boxu. Snažila jsem se ji udělat v tmavých barvách aby působila zuřivěji a výbušněji!

No a nakonec venkovní zahrada, pro plavání a odpočinek.


Druhé patro první budovy slouží k občerstvení po vyčerpávjícím posilování. Posezení venku s grilem a barem k načerpání sil nesmí chybět.

Druhá budova je na ni připojena balkónovým průchodem. Dveře do budovy s dámskými a pánskými toaletami.


Doufám že se vám moje posilovna líbila. Snad jsem vám dala nějakou inspiraci a budete také stavět!
  • Uvítali byste takovou posilovnu ve vašem městě?
  • Chodili byste do ní?
  • Co se vám na ní líbí/nelíbí nejvíce?

Užívejte léta! Miranda:)




Žádné komentáře:

Okomentovat