pátek 19. června 2015

Some changes

Změny na blogu
Zdravím!:) Přesně jak jsem slíbila, tak Vám tady píšu o nějakých změnách na blogu. 
Blog už je opět aktivní! Wouhouu! :D Přála bych si, aby to vydrželo, ale také záleží hodně na Vás, jestli budete stát o další články. Abych vás dopředu uklidnila, tak se nám plní naše "kancelář" nejrůznějšími koncepty na příspěvky a už nejen o The Sims!
Anno, čtete správně. S Mirandou jsme se rozhodly psát i o něčem jiném než jen The Sims. Přeci jenom o této hře píšeme opravdu dlouho. Na blogu je přes 500 článků, týkající se The Sims, takže se dočkáte i příspěvků z jiného soudku☺Doufáme, že to oceníte, a blog si najde třeba i nové čtenáře, protože se budeme snažit věnovat více tématům. 
S The Sims já ani Miranda nekončíme!
Budeme sem tam přidávat články z The Sims! Zrovna včera mi Miranda psala o tom, jak se snaží vypěstovat Kraví rostlinku, takže se můžete určitě těšit!☺

Také si můžete všimnout nového vzhledu blogu, který je inspirovaný prázdninami:3
Já a Miranda se nemůžeme dočkat na volno, dovolené, a letní zážitky o kterých Vám 100% napíšeme na blog, protože už není jen o The Sims!☺


Krásný den přejí adminky blogu Aňulí a Miranda:*

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Blog je moc krásný☺Prostě se vám to hodně povedlo.Bude fajn,že se zaměříte i na něco jiného než sims ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No já nevím, mě to moc nelíbí. Proč? Protože jsem sem začala chodit kvůli sims. Ale je možný, že se mi nakonec jiné téma taky bude zamlouvat. Uvidíme, uvidíme co přidáte. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ja som mal vždy na toto vyhradený iný blog :D ale nakoniec som uzatvoril obidva :D aj osobný aj o The Sims aj keď ten o Sims už zas pokračuje :-) baby tak prajem vám veľa šťastia s týmto nápadom aj keď to nie je úplne podľa môjho gusta. Váš blog si ale určite pridám do obľúbených páči sa mi tu.. btw vzhľad je perfektný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Design se mi neskutečně líbí! Fakt, jste šikulky! Nemohu se dočkat až to tady bude i o Vás apod. takže mně se ten nový styl zamlouvá:).

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě to bude zajímavé a blog se tím stane ještě úspěšnějším :) Také to tak mám. Sice dělám komiks a přidávám sims fotky, ale píši i o něčem jiném... :)

    OdpovědětVymazat