úterý 16. června 2015

Just some news

Just some news

Ahoj! :3 Dlouho jsme tady zase nebyly, ale léto začalo, ve škole se uzavírají známky a kromě toho já i Miranda máme i jiné zájmy, než každý den hrát Simíky, ale když je čas, tak si velmi rády ke hře sedneme a něco napíšeme na blog!
Já (Aňulí) jsem teď doma, protože jsem nemocná, tak jsem po dlouhé době pustila Simíky. Tentokrát trojku, tak doufám, že jsem udělala dobře a budou se vám líbit články, které mám pro Vás nachystané! Těšíte se?:o) 
Abych byla upřímná blog mi chybí, chybí mi i Vaše reakce na články a to vše kolem toho☺
Takže jsem se rozhodla, že napíšu pár článků a udělám Vám i sobě nějakou tu radost♥

Jinak bych chtěla moc moc poděkovat admince Terasika, za ceny, které jsme vyhrály s Mirandou v soutěži Miss Sims :) 
Do soutěže jsem přihlásila tyto siminky:


Když jsem chodila občas na blog, viděla jsem, že pořád chodíte na blog, i když tady nebyly žádné nové příspěvky. Jste skvělí a děláte mi velkou radost, takže za mě i za Mirandu moc děkuji^^


Léto už je pomalu v plném proudu a já jsem opravdu ráda, že už není zima a sníh. Brrr:D nemám ráda zimu a o to více zimní oblečení. Ve škole nám začnou za 10 dnů prázdniny, tak se nemůžu dočkat. Plánuje se něco jako akademie, jako rozloučení pro učitele a nás jako třídu, protože vycházíme ze základky. Je to za týden a nic nemáme:D to nechci ani vidět, co tam budeme předvádět. Ale hlavně, že bude konec školy a začátek prázdnin:3 Po prázdninách půjdu na gympl za Mirandou, takže to bude opravdu skvělé a moc se tam těším!☺


A co vy? Napište nám tady do komentářů něco o prázdninách, o tom jak trávíte čas, na jakou třeba půjdete školu,.. a kdo by nevěděl, dám vám tady nějaké otázky!
  1. Jsi rád/a že už je léto? Proč?
  2. Jak budeš trávit prázdniny? 
  3. Co plánuješ po prázdninách?
  4. Místo, kam by ses teď chtěl/a vydat?
  5. (Nějaké články na přání na blog?)-nepovinné, ale potěší nás, když řeknete, co Vás zajímá.
To je tak nějak dneska všechno, jdu fotit do hry nějaké fotky, přemýšlet nad tím co přidám na blog,. Takže se mějte krásně a brzo se ozvu!☺

Aňulí

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se vracíte na blog! Na váš blog chodím už asi rok a moc se mi vaše články líbí, je vidět že si na nich dáváte záležet a jsou velmi originální a zajímavé :)
    1. jsem moc ráda že už je léto, ale mohlo by být ještě tepleji :D
    2. my pojedeme na hodně míst, cestujeme hodně nejen o prázdniny
    3. půjdu normálně do devítky na základce :)
    4. už bych se chtěla vydat na jachtu do Řecka a do Chorvatska na dva týdny, moc se tam těším :D
    5. mně by se líbilo cokoliv, nejvíc asi nějaký sims příběh nebo nový díl Boys are not good for me :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že jste zase zpět. Už se moc těším na nové články :)
    1. Ani moc ne, sice si na chvíli odpočinu, ale 2 měsíce volna jsou až moc.
    2. Nic zvláštního... čtení, hraní simíků, zkrátka nuda.
    3. Budu se těšit do školy :) Možná je to divný, ale škola mě baví.
    4. Řecko, jednou se tam chci určitě podívat :) A potom plno dalších míst, cestování mě opravdu fascinuje a jednou se tomu chci i třeba jen soukromě věnovat :)
    5. Určitě nechci, aby se zapomnělo na TS3.

    OdpovědětVymazat