pondělí 29. června 2015

Jak vypěstovat kraví rostlinu?

Jak vypěstovat kraví rostlinu?

Postup není zas tak složitý, ale asi vás to bude stát všechny vaše nervy. Když už si myslíte že to máte, tak.. to nemáte:D Jedna blbá kraví rostlina mi zabrala 1,3 života Simíka.. no a to ta Siminka nedělala nic jiného než se starala o zahradu. Ani nechodila do práce a tady to máte.

Jak postupovat?

  1. Vypěstujte si na zahradě rostlinu hledíku a jahodníku
  1. Od jednoho uřežte svazek (tato funkce se vám odemkne po dasažením určitých bodů dovednosti zahradničení) a roubujte s druhým. Tedy hledík s jahodníkem a naopak.
  2. Vnikne vám nová rostlina - Dračí ovoce.
  3. Jak dračí ovoce vyroste, skliďtě jej a zasaďte další hledík.
  4. Jak to bude možné, naroubujte Hledík a Dračí ovoce.
  5. Z těchto naroubovaných rostlin vznikne Kraví rostlina.
  1. Pak jen sklidíte bobule Kraví rostliny a zasadíte ji na samotnou půdu pozemku.

Říkám vám dopředu, stálo mě to všechny moje nervy než jsem vypěstovala tuhle krávu s listy na hlavě. Pokud víte, že nemáte trpělivost ani se do toho nepouštějte. Ale výsledek stál za to!

Ovšem musíte ji krmit každých 12 hodin, jinak vám umře.
Dejte si také pozor na dorty které vám nabízí. Mohou vašemu Simíkovi způsobit špatnou náladovku nebo smrt!

Svou kraví rostlinu si smíte i podojit! A dostanete tak elixír zajímavých účinků.. ale na to ať už si přijdete hraním sami :)



Tak to vypadá když poprvé sníte dort od kravičky. Sežere vás a následně vyplivne.. Náladovka nic moc, ale pořád žijete!

Je možné Kraví rostlinu získat i jinak..

  • Rybařením
  • "Kutaním" malých skalek ve městě.
Snad jsem vám pomohla,krásný den Miranda:)

4 komentáře:

  1. Tak přesně já, trpělivost nemam ani náhodou :D Tak dám na tvou radu a nebudu se do toho pouštět. Ale vypadá to fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Sims trojku nemám, škoda. Ten návod je super. Tato rostlinka se naštěstí nachází i ve dvojce... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda TS4 nemám, ale je to určitě super návod :) Akorát bych na to neměla trpělivost, ať se jde ta kráva vycpat :D

    OdpovědětVymazat