čtvrtek 25. června 2015

Jak nainstalovat světy do The Sims 3

Jak nainstalovat světy do The Sims 3

Ahojte, všimla jsem si, že mnoho hráčů má problém se nainstalováním světů do The Sims 3. I já měla tento problém, ale rozhodla jsem se ho rychle vyřešit. 

  1. Vybereme si město. Řekněme, že třeba "Slunečné pobřeží"- fantastické město, které doporučuji!
  2. Stáhneme si ho do PC- TADY
  3. Jakmile se stáhne, tak celý soubor přemístěte do složky The Sims 3→ DOWNLOADS 
  4. Pak by se měl otevřít automaticky spouštěč hry a o zbytek se postará váš počítač
A to je vše! Je to opravdu jednoduché, tak se ničeho nebojte. 
Pokud se bojíte, že se vám něco stane s hrou ZÁLOHUJTE! Stačí zkopírovat třeba na plochu složku "SAVES" ☺ 




Doufám, že jsem Vám alespoň nějak pomohla a kdyby něco... ozvěte se v komentářích!☺

Aňulí

6 komentářů:

  1. Vždycky když si někde počořím store města, tak je mám šíleně pomalý. :S
    A zrovna v Pobřeží se mi nelíbilo, páč to je takové roztahané a němohla jsem tam nic najít. :D Ale možná mu dám ještě někdy šanci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mu dej šanci! Za mě tedy jedno z nejlepších měst!:)

      Vymazat
  2. Holky, jste strašně šikovný, je od vás milé, že takhle radíte :)
    Já sims trojku jako jedinou nemám, tak mi to moc nepomohlo, ale věřím, že pro ostatní to je jistě užitečné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektné výstižne a užitočne :)

    OdpovědětVymazat
  4. No nedávno to po mě chtěla dcerka, a já jsem fakt nevěděl, takže díky za váš návod. Vidíte, nevadí mi výměna kouřovodů, které jsem koupil nedávno zde, ale na tohle si fakt netroufám. Co se dá dělat, holt člověk nemůže umět všechno. Ale váš návod je aspoň takový, že se podle toho dá fakt ten nový svět nainstalovat. ;-)

    OdpovědětVymazat