neděle 21. června 2015

Again about family Hart

Again about family Hart
#THE SIMS 3
________________________________________________________________________
Dlouho jsem Vám sem nedávala zprávy z mé hry a to konkrétně o mé rodince, se kterou jsem začala hrát, jako první. Prvotní Siminka se jmenuje Emily Hart (mám ji ve hře tak 3 roky), se kterou zkouším úplně všechno. Byla tady na blogu už v nějakém komixu, v plno článcích,.. za celou dobu hraní jsem ji několikrát přeměnila od základů, ale všechen zbytek jsem jí ponechala☺

Teď je Emily nezaměstnaná (rich girl):D a slavná, takže se má fakt dobře. Má manžele Filipa a dceru Darcy, která chodí na základní školu a je hrdá skautka!


Rodinu držím při sobě a dělám jim život pestrý a krásný. Třeba letní grilovačky jsou moje oblíbené, kdy je nádherná večerní atmosféra, simíci si vykládají navzájem a Emily uvaří něco dobrého...třeba grilovaného lososa:3



Rodince jsem udělala pod zemí domácí lázně, které jsou udělané přesně pro ně. Sauna plná páry, sprchy, masérský stůl, bazén a vířivka plná bublinek^^^

Klidně, pokud budete chtít zveřejním článek o těchto lázní a ukážu Vám je, jak jsem je postavila. Myslím si, že to dokáže pěkně oživit každý pozemek a simíkům to udělá radost!☺
Rodinka si vedla spokojený život až do dneška. Ani nevím jak, ale chtěla jsem Filipa trochu zaučit kutilství, tak jsem ho nechala opravit myčku nebo dokonce koš a najednou slyším elektrický proud a viděla jsem jak se tam válí po zemi -___- super. Takže předčasné úmrtí na to, že se hrabal v koši?:D
Emily tam rychle přiběhla a začala ho hasit. Samozřejmě na místě byl už Smrťák, takže o to to bylo více napínavé.





No a jak to dopadlo? Smrťák byl tak hodný a milý, že si to rozmyslel, řekl mi, že prý mě ještě nechá na světě,..bla bla. A ještě k tomu si pořídil s Emily selfie. No, už jsem se těšila jak budu Filipa krmit Ambrozií, ale nakonec nic. Happy end. K tomu jsem zjistila, že je Emily těhotná, nejspíše za to může nějaká večerní grilovačka. Tak jsem zvědavá, co se nakonec narodí☺





























Tak to je dneska nejspíše všechno:)
A co u Vás? Umřel Vám někdy Simík, když jste to nečekali?:o)
Aňulí

2 komentáře:

  1. Jééé to je pěkná rodinka!:-) U mě zatím ještě ne, protože spíše hraju pro komiks apod. takže jim vypnu potřeby.
    A máte to tady na blogu fakt krásný!.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Docela fajn rodina. Je dobré, mít takhle nějakou oblíbenou ;)

    OdpovědětVymazat