pondělí 11. května 2015

Enrika Foolish

Enrika Foolish

Ahojte!:) Zdravím Vás, teď jsem tady zase chvilku nebyla, protože jsem začala aktivně hrát zase Simíky. Musím Vám, ale říct, že se mi seká počítač, takže to hraní podle toho taky vypadá :D Postavila jsem 2 domy a udělala nějaké rodinky, tak se určitě těšte na nějaké nové články ohledně tohoto. 


Enrika Foolish je Siminka, která vznikla náhodou když jsem zkoušela nové downloady. Vůbec jsem si od toho nic neslibovala, ale nakonec jsem z toho vyčarovala trochu šílenou Siminku, která svým stylem a povahou výrazně oživila město.
Je tak trochu blázen, který je náladový, ale za to umí pořádně pobavit Simíky ve svém okolí, pokud má dobrý den! Pokud vstane levou nohou z postele, domluva s Enrikou je trochu horší a ne vždy to má dobrý konec...

Enrice se snažím vytvářet co nejvíce přátel a pak je vzájemně seznamovat a propojit vztahy křížem krážem celým sousedstvím!:) 


Často pořádá večírky a navštěvuje přátele, aby je pobavila, pomohla s problémy a někdy se bohužel stanou terčem její zlosti...


Enrika je začínající kuchařka, doufejme, že se jí podaří v tomto směru a dům neskončí v plamenech! Pro jistotu jsem pořídila plno detektorů požáru, kdyby něco...



Pokud se Vám Siminka líbí, uložila jsem jí do galerie TS4, tak si ji můžete přidat do hry!:)
Origin ID: ajurencakov
Aňulí

2 komentáře:

  1. Dekuji za váš komentář na mém blogu. váš blog je taky moc krásný ráda ho navštevuji a miluji vaše fotky tipy a rodinky hlavne z the sims 3 vlastne jeden muj článek byl inspirovaný vámi (http://boo-devlin.blog.cz/1504/tipy-aby-vas-bavila-hra) snažila jsem se aby to nebylo stejné ale prostě neco stejnýho tam je :) ale váš blog navštěvuji už hodne dlouho už od doby co jsem měla starý blog. a strašne ráda jsme chodím :) a dekuji za váš blog. Devlin

    OdpovědětVymazat
  2. Je úplně výborná!! :D :D :D Hlavně ty vlasy ♥

    OdpovědětVymazat