sobota 4. dubna 2015

Make Up 0.1

Make Up 0.1

Zdravím Vás po nějaké té době:)
Já (Aňulí) ani Miranda jsme tady nebyly, protože jsme byly na společné dovolené v Itálii a kromě toho se mi blíží neuvěřitelně rychle přijímací zkoušky na SŠ. Hlásím se na gymply na které se chci opravdu dostat. Přijímačky jsou 15. dubna, tak potom tady budu. Simíky jsem dlouho nehrála. Snad dva měsíce, ale dneska si je chci zahrát, tak nafotím fotky a vymyslím články do budoucna^^
Dneska jsem si pro Vás připravila krátký článek Make Up 0.1

Modelka: Bonnie Rosa
Věk: Mladý dospělý

Každodenní: U Bonnie jsem vsadila na přírodní krásu a jen jsem jí dala tekuté oční linky, aby jí trochu zvýraznily její zelené oči
Slavnostní: Tady jsem použila snad vše, co se dalo :D
Výraznější rtěnka, stíny a trochu růžového pudru na tváře
Do klubu/ na párty: Tady jsem Simince nasadila moderní sluneční brýle, které jí vytvořily nějakou tu osobnost:o) Už jsem jí ani nějak nemalovala, protože ty brýle jsou samy o sobě moc výrazné a další výrazné líčení by k tomu nesedělo.


  • Kde se Vám nejvíce líbí Siminka?
  • Zlepšili by jste něco?
  • A co vy? Vsázíte na přirozený vzhled, nebo se malujete?

Aňulí

1 komentář:

  1. Nejvíce se mi Bonnie líbí v každodenním oblečení, protože dávám na přírodní krásu. Opravdu nemám ráda takový ty přeplácaně nalíčený holky...
    PS: Byla bych moc ráda kdyby jste jukli na můj blog, jsem totiž bývalá adminka Kikča na novém blogu:-).

    OdpovědětVymazat