sobota 28. února 2015

20. Díl Boys are not good for me

20. Díl Boys are not good for me


Gabrielle chvíli stála jako opařená. Nevěřila tomu co se právě stalo, měla vytřeštěné oči a pozorovala Maddison jak se na ní tázavě a zároveň vystresovaně dívá.
...
Gabrielle přivřela oči do škvírek a usmála se svým sváděcím úsměvem. Přitáhla si Maddison k sobě a políbila ji. Maddison ji objala a šlo vidět, že tohle nečekala.


Maddison to nevydržela a musela to říct a tolik se zeptat!
Maddison:"Gabrielle já to nechápu jakto že.."

Gabrielle:"Neřekla jsem to dost jasně že s klukama a všemi muži končím? Nenávidím to pohlaví, nechci s nimi už nikdy nic mít, po tom co mi všechno udělali..Tohle byla poslední kapka. Jsi pro mě jediný možný chlap Maddison. Jedině s tebou bych mohla být. No a stejně, k vůli dětem si postavu nechci ničit.. Spíš mi pověz ty proč jsi mi to neřekla dřív, že jsi na holky? Je pravda že ses na mě někdy zvláštně koukala.. i v té sprše, ale myslela jsem že je to jen tak.."

Maddison:"Gabrielle celou tu dobu co jsi byla vždy s nějakýma klukama, neměla jsem odvahu ti něco takového říct. Byla jsi 100% heterosexuálka a asi bych čekala že se mi vysměješ, nebo si ode mě budeš držet dostatečný odstup nebo tak.. Ale tvé vlasy, oči, úsměv.. sluší ti to teď dokonce mnohem více, když jsi odmalovaná, jsi krásná Gabrielle."


Gabrielle: "Pojď ke mě ty moje lesbičko!"
Gabrielle dojatá Maddison padla kolem krku.


Maddison: "No jo ale co budeme dělat teď?"
Gabrielle: "Přijedou ti přece rodiče, tak mě můžeš seznámit!"
Maddison:"Asi budou trochu překvapení.. víš já bych je na to možná měla trochu připravit."
Gabrielle:"Nesmysl, budou nadšení! Láskou je sežeru. Ti moji si na mě ani nevzpomenou. Ani neví jestli vůbec žiju a co jim je do toho taky že.. prachy mi daly a běž si. K tvům rodičům se budu chovat jako by to byla moje rodina, všechno jim vysvětlím, jaká jsi co pro mě znamenáš a kdy bych byla nemít tě! Nemáš se čeho bát Mad."
Maddison: "Já stejně nevím.."

..Po pár dnech..


..se skutečně objevili rodiče Maddison

Předchozí díl ♥ZDE♥

Pár otázek:

  • Jak se podle vás zachovala Gabrielle?
  • Co by jste udělali na místě Gabrielle?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?
S láskou Miranda:*


2 komentáře:


  1. Jak se podle vás zachovala Gabrielle? Newim jak to úplně vystihnout, ale strašně mě překvapila.
    Co by jste udělali na místě Gabrielle? Já bych Mad asi nějak slušně vysvětlila, že sem na kluky...
    Jak se vám líbil tento díl? Byl super.
    Co se stane příště? Newim, ale strašně se těšim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tý poslední otázce - asi to bude katastrofa...

      Vymazat