neděle 28. prosince 2014

Christmas with Iggy Azalea The Sims 4

Vánoce s Iggy u The Sims 4!

Znáte Iggy Azaleu?
Zdá se, že si také oblíbila hru The Sim 4 a hned ji zde máme i ve verzi našich Simíků. To je skvělé! Iggy mám moc ráda. Je to dost dobrá a krásná raperka. Můžete ji znát například z novější písničky, kterou nazpívala s Ritou Orou-Black Widow.

"My new Christmas SIM's in The Sims 4 have arrived! Love them! Which do you like?"
- Napsala Iggy na svůj facebook. Tak co který se Vám líbí?:)

Iggy Azalea ft. Ryta Ora - Black Widow

"..I'm gonna love ya
Until you hate me
And I'm gonna show ya.."
Miranda:)

4 komentáře:

  1. Jsem nevěděla, že i celebrity hrají The Sims :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda Iggy Azeliu opravdu moc nemusím :D Bude to asi, že neposlouchám Rap :D Jinak tam máš na začátku chybu. Nechci být rejpal, já mám ve článcích občas taky dost chyb , ale je to Iggy Azelia a ne Iggy Azalea :DDD Zní to jak Iggy Alzaela :D Matty

    OdpovědětVymazat