pátek 19. prosince 2014

Birthday

Birthday

Ahojte, chtěla bych se s Vámi podělit o několik málo pěkných zážitků z posledních dnů. Slavila jsem své patnácté narozeniny. Musím říct, že toto číslo je lepší než 13,14,... už to je takové pěkné:D však vy víte, jak to myslím.
Měla jsem rodinnou oslavu a druhý den s kamarádkami. 
Dostala jsem plno krásných dárečků. Pokud Vás to zajímá, tak jsem dostala lístky na koncert, náramek od Pandory, nějaké oblečení, plno kytiček, náušnice, prstýnek, kosmetiku,.. vždyť to znáte. Na mojí oslavě nechyběla ani Miranda, která mi upekla ty nejdokonalejší borůvkové cupcakes. Věřte nebo ne, ale takovéto dárky Vám udělají ohromnou radost, pokud víte, že si s tím někdo dal tu práci:)
Neuvěřitelně mě potěšila a mile překvapila. Byly naprosto úžasné! :3
Na oslavě, kde jsem měla plno kamarádek, bylo o zábavu postaráno! Hrály jsme různé hry, povídaly si, fotily se a dělaly blbosti. Opravdu jsem ráda, že jsem měla tak pěkné oslavy! 
Ještě jednou děkuji za všechno, pokud toto čte někdo z mých blízkých <3


Maminka mi upekla tiramisu <3


Menší info: na blogu se pořád pracuje, začátkem ledna se plánuje nový deisgn a s tím plno nových článků! Mějte trpělivost a zanedlouho všechno bude ve starých kolejích, které budou ještě vylepšené! :)

Aňulí

1 komentář:

  1. Páne jo, tak to veliká gratulace! :) Přeju hlavně to zdraví a pevné nervy. :P

    OdpovědětVymazat