středa 10. září 2014

The Sims 4 DEMO moje začátky tvorby Simíků

The Sims 4 DEMO moje začátky tvorby Simíků

No sice jsem těm drahouškům z Electronic Arts posílala asi dva maily o žádost zaslání mi DEMA ještě před oficiálním vydáním (i když z toho jeden byl úplně na nic, protože jsem se pak dozvěděla, že na zaslání DEMA potřebuji poslat ten mail, na kterém jsem přihlášena na Originu. Jenže nemám Origin zaregistrovaný na ten svůj mail tudíž se vše ještě zkomplikovalo a já jim tu žádost nejspíše poslala správně až trochu později a nejspíš jim to už přišlo zbytečné mi to posílat..). Ach jo, mrzí mě to, mohly jste tu ty fotky mít dřív a mohla jsem vám tak dříve pomoci se rozhodnout, zda-li si The Sims 4 vůbec budete mít zájem koupit. No takže EA mě trochu naštvala, ale za to, jako skvělou práci předvedla u tvorby Simíků v The Sims 4, vše okamžitě odpuštěno! Hlavně, že už to DEMO mám a mohu vám vše popsat. Takže začneme..



Siminka Firithay je rozená sportovnkyně s vysportovanou postavou. Je to takový popřežní typ. Opálená s vyrezlými vlasy od záře slunce. Tyrkysově modré pronikavé oči, velké rty. Podlouhlý obličej se zakulaceným nosem.


Tato Siminka by ráda uspěla ve sportu. Bude žít aktivní životní styl, se zdravým stravováním. Díky svým třem vlastnostem týkající se sportu se jí toho hodně co ulehčí, takže se dá říct že na sport, má prostě talent. Ale je zároveň i materialistka, což značí že s penězi si určitě ví rady. A nemusí dlouho přemýšlet o tom, jak je utratí.


Tentokrát jsem měla hroznou chuť vytvořit nějakého hezouna. Takového ulízaného kravaťáka co bude nabalovat sekretářky v práci a sám s přehledem pracovat na svém povýšení. (I jistě díky dobrým známostem se šéfem..). Tak tedy Daniel.


Daniel je mazaný a s jeho kukučem by mu klidně prošel i kdejaký podvod. Šedé uhrančivé oči, které působí pod hustým tmavým obočím tak nějak flegmaticky a vyrovnaně a zároveň sebejistě. V práci se mu jistě bude dařit, díky jeho inteligenci a racionálním přístupu k řešení problémů. Zároveň stejně jako předchozí Siminka Firithay by si s penězi slušně obhospodařil vše co potřebuje (i nepotřebuje). K tomu všemu je to romantická duše, takže zamilované pohledy, flirtování a laskání má prostě v krvi!


Plná lásky Siminka Joaline. Blonďatá růžová vysoké podpatky, myslím, že nemusím příliš vysvětlovat. Vzhled někdy dokáže promluvit (i když ve spoustě případů spíše mate) v tomto případě její povahu jen výrazně podtrhuje. Snobská, romantická duše, která miluje peníze a nesnáší děti. Taková Siminka by se skvěle hodila k nějakému postaršímu zazobanému muži, který touží si na stará kolena ještě pořádně užít s nějakou pěknou mladou ženou. A je mu skutečně jedno, že mladá fešná žena, si jej oblíbila jen hlavně (nebo spíše jenom) k vůli velkému obnosu na bankovním kontě.


Tuto Siminku, jsem se snažila udělat s takřka "dokonalými rysy". Připadá mi totiž jako mrkací panenka. Takový bezbranný milosrdný pohled i když všichni si z její povahy dokážeme domyslet, co asi bude v životě provádět. Růžová je jemná pastelová barva, která nesmí na jejím obličeji chybět. A s tak plnými rty jsem se nebála pustit se i do ostré růžové rtěnky. Na každém Simíkovi to prostě vypadá jinak (tak je to ostatně se vším).



Tak a konečně pohodová, rozvážná a velice chytrá Siminka Rebeca. Jak se teď tak na ni dívám, tak má styl oblékání přesně jako velký fanoušek značky Orsay.. No každopádně k její povaze se tento styl oblékání také hodí. Je perfekcionistka, která si potrpí na tom, aby každá věc měla svůj přesná řád a účel. Když to tak není, jistě je z toho celá nesvá. Je také velká knihomolka a miluje, když do sebe sype vědomosti z různých zdrojů. Bude to prostě moje renesanční Siminka, se kterou toho jistě budu chtít hodně dokázat, ale to nebude zadarmo. S tím se počítá.


Rebeca je tmavší typ. Má oválný obličej, vycchytralé zelené oči lemované s přísným tvarem obočí, plné načervenalé rty a čítankový nos (takový ten, ke kterému nemám co dodat). Pokud jste si všimli, vpravo jsem Simince upravila hlas spíše hlubší, pomalý působící rozvážným a velice klidným dojmem. Její styl chůze (nacházející se vedle úpravy stylu hlasu) je naprosto přirozený, bez náznaků charakterních vlastností. Taková ta "prostěchůze".



Dále zde mám velice společenskou Siminku Tifanny. Tato Siminka by ráda žila velice společenský život. Chce být všemi milována a obdivována po celém širém světě (nejlépe). Velký dříč z ní tedy rozhodně nebude a podle jejích vlastností to s tou popularitou asi také nebude úplně snadný úkol. Ale to k Tifanny prostě patří.


Tato dáma má velice ostré obličejové rysy. Krátké blonďaté vlasy přehrnuté dozadu, nos jako bambuli, široké velké rty a ty oči. Ty nedůvěřivé podvodnické oči mluví za vše. Chtěla jsem těm očím ještě přidat na intenzitě jejich barevného účelu, tak jsem tedy Simince zvolila tmavé oční stýny a dala tak volný průchod jejím světlým pichlavým očím. Má také široká (taková ta plavecká) ramena, ale za to velká ňadra, který to od té většiny mužských rysů drží odstup.


No Houstne, myslím že máme problém. Asi jsem se právě zamilovala do svého nově vytvořeného Simíka. No vážně mě to dostalo. Miluji mavší typy a jednou jsem si prostě zase sedla k počítači a říkám si: "Fajn, zkusím udělat nějakého hezkého negroidního chlapa.." A byl tam! Ale fakt mě dostal. Moc jsem se snažila. Vytvořila jsem mu senzační tak akorát vysportovanou postavu. Ta široká ramena a oblečení takový maličko student style..


Ale co mě dostalo nejvíce, byly asi ty brýle které jsem v nabídce našla. Eric mi příde ještě roztomilejší s tou oční vadou. Má ty důvěřivé hnědé oči a s těmi "šprťáckými" brýlemi to dodává takový chytrý pohled. Ach jo, já jsem fakt ujetá, no co už..


Neodpustila jsem si to a jako Ericova spolubydlícího jsem hned vytvořila "sebe". Takže Markéta Opravilová verze The Sims 4 se zde jistě neobjevuje naposledy (a myslím že Eric se zde také jistě ještě objeví..). Přidala jsem si své pravděpodobné vlastnosti, které budu využívat aspoň ve hře (když už třeba ne v životě). Mám také hlubší tón v hlase, který jsem zde také nechala poznamenat. Možná si mě někteří pamatujete s brýlemi. Ano, v nabídce byly sice dokonce ten styl mých brýlí, ale já s tím hranatým obličejem si fakt nemůžu příliš vybírat. Tak tedy raději mám čočky. A můj oblíbený styl oblékání. Pohodové, snažím se aby bylo stylové.


Skutečně jsem se snažila o svou co-nejvěrnější napodobeninu, tak jsem si do koupelny zašla pro zrcátko a vyřešila to střídavým koukáním do něj a následně do monitoru. No nevím. Přijdu si, že vypadám hodně staře.. ach jo, ale domýšlet nic nebudu.

Pár otázek na vás:

  •  Našli jste si mezi nimi oblíbence? (Který je pro vás nejsympatičtější?)
  • Jsem tu jediná ujetá, která si tvoří Simíky, tak že se do nich (v rámci možností) zamiluje?
  • Co se vám v celkové úpravě Simíka nejvíce líbí (nejlepší funkce)?
  • Kdo už má také DEMO?
  • Stalo se někomu z vás, že vám DEMO také nestačili poslat?
  • Už máte před-objednáno The Sims 4, nebo to snad necháte na Ježíška?
Krásný den, Miranda:))

9 komentářů:

  1. Všichni simíci jsou fakt povedení :))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni tolik simiků a každý uplně jiný.
    Nejsimpatičtější je mi asi Rebeca. Mohla jsi tu dát svou fotku abychom mohly porovnat jestli se opravdu podobá.
    Jinak já mám zatím bohužel jen Demo no. A co ty jak to vidíš s TS4? ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma TS4 a jsou totálně boží.
    PS: Omlouvám se. že jsem delší dobu neaktivní, ale měla jsem spousty práce do školy. Právě píšu články, tak by měly co nejdříve vyjít.

    OdpovědětVymazat
  4. Simíci jsou povedení, ale ta vlasová struktura je dost divná. Já si Sims 4 asi nepořídím, podle recenzí není moc odlišné od Sims 3, co se týče hraní a můj počítač by to stejně neunesl :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma TS4 už od 6.září. Jsou vážně bombový. !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí 1. a 2. siminka :))
    Máš pěkné simíky :)
    TS4 mě nezaujala, posuvníky nic moc a dlouho se s tím piplám, asi je to o zvyku, ale první dojem je přece jen důležitý....
    Odzkoušeno, ale nadšená nejsem :/
    TS4 mě nenadchlo, takže ho stahovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsympatičtější je mi rebeca the sims si nechám na vánoce a demo zatím nemám

    OdpovědětVymazat
  8. Super!! Taky mám DEMO a nemůžu si ho vynachválit :D

    OdpovědětVymazat
  9. Všichni jsou pěkní.:-) Mně osobně je nejsympatičtější Rebeca. Jen bych jí asi nedávala ten náhrdelník, ale to je věc vkusu:-D:-) Tifanny má zase krásné obočí a šaty.:-D Vůbec nejsi jediná! Jsem na tom stejně...:-D. Ale DEMO si stahovat nebudu. Jsem věrná TS3 (už kvůli tomu, že by mi noťas asi exnul:-D). Ale ta grafika se mi moc nelíbí. Připadá mi to jako vyvinutější verze TS2.:-) Ale budu se těšit na další články a obrázky ze čtyřky, možná se mi to časem zalíbí.:-)

    OdpovědětVymazat