středa 3. září 2014

16. Díl Boys are not good for me

16. Díl Boys are not good for me


Gabrielle se posadila na postel v tom nejvyzývavějším spodním prádle jaké měla a pokračovala ve své začaté hře..
Gebrielle: "No počkej víš, já mám , ale jedno takové přání.."
Šéf: "Předem je vše splněno"
Gabrielle: "Já nechci působit neskromně, ale chci tvůj salón. Strašně bych tam chtěla chodit s vědomím že mi to tam patří."
Šéf: "Ale no tak kočičko, koupím ti radši nějaké pěkné auto ve stejné hodnotě jako ten celý podnik"
Gabrielle: "Ale to je přesně ono, ty si myslíš, že mi jde jen o peníze.. Já ten salon prostě chci víš?"
Šéf: "Domluvíme se zítra prdelko, využijme té postele a.."


Gabrielle: "Je mi líto. Snad si nemyslíš, že jsem tu jen od toho abych s tebou spala?!"
Šéf: "Né to rozhodně ne, já jsem se do tebe asi zamiloval"
Gabrielle: "Copak tohle je láska? Nevěřím ti, chceš jen sex."
Šéf: "No tak, kotě neurážej se.."
Gabrielle: "Prostě buďto na mě napíšeš salon, nebo jsme se nikdy neviděli."
Šéf: "Dobře dobře, přepíšu ho na tebe a teď už pojď"
Gabrielle: "Po tom co jsi mi říkal ti nevěřím. Co když jsou to jenom zase nějaké řeči?"
Šéf: "Dobře udělám to teď"


Gabrielle: "Já jsem věděla, že mě miluješ. Přesně takhle jsem naletěla ostatním chlapům, jenže ti by to pro mě nikdy neudělali."
Šéf: "Už ho tam budeš mít.."

Gabrielle kontrolovala každou maličkost, kterou tam šéf vyplnil. Byla si jistá, že se podniku jen tak nevzdá a že by klidně mohl udělat chtěnou chybu a ona pak na něj neměla nárok. V tomhle byla velmi, ale velmi opatrná a pečlivá.

Šéf: "No hotovo moje květinko. Jsi oficiální majitelkou podniku módního salonu ve městě."
Gabrielle: "Jsi skvělý"


Šéf: "A teď jsi zasloužím odměnu nemyslíš?"
Gabrielle: "..em jistě"

Gabrielle bylo jasné co musí udělat. Bylo jí špatně, hnusil se jí pohled na tak nadrženého starého snoba. Ale aby mohla získat podnik, musela pro to něco udělat. Prostě výměnný obchod musí fungovat.

..Okolo páté ranní hodiny..

Není divu, že se už Gabrielle nechtělo spát (pokud tedy vůbec spala po takové noci). Každopádně je čas co nejrychleji zmizet, než si toho ten hormony zaslepený stařík všimne. Kdo by to byl řekl, že Gabrielle skutečně dokáže toho dědka utáhnout na vařené nudli? Já bych to do ní řekla..

Pár otázek:

  • Myslíte, že toho šéf bude litovat, že se na Gabrielle přepsal salon?
  • Co by jste udělali vy pro získání podniku pro svou nejlepší kamarádku?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?
S láskou Miranda:))

6 komentářů:


  1. Né.
    Já nevím. :D
    Nádhera.
    To taky nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. myslím že nevím :D ale určitě to nebude až tak jednoduchý jak se zdá :)
    2. tak určitě bych se nevyspala s timle dědkem a ani s nikym jinim :D
    3. byl super těším se na pokračování :)
    4. nemám tušení ale těším se :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný díl! Další, další, další :DD

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Pokud mu vůbec dojde co udělal nejspíš bude. A né málo.
    2) Netuším ale tak daleko bych rozhodně nezašla.
    3) Líbil.
    4) Nejspíš bude volat své ''kočičce'' kdy se znovu uvidí ale ta se na něj vykašle.

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Později ano
    2) Nevím, ale s takovým dědkem bych se nevyspala
    3) Líbil a hodně
    4) Nejspíš jí bude volat a nutit aby se k němu nastěhovala

    OdpovědětVymazat
  6. 1. nejspíš jo :DD
    2. rozhodně ne tohle :DD
    3. Moc!
    4. nevim nechám je překvapit :))

    OdpovědětVymazat