čtvrtek 21. srpna 2014

Páreček rostlinných Simíků 2

♥Rostliny kvetou♥

Vzpomínáte si někteří na můj Pár rostlinných Simíků? Speciální exempláře geneticky upravené na Simíkovské univerzitě ze štěpení genů. Pokud ne ♥ZDE♥ začíná jejich příběh.

Tato rodina je jedna ze spousty mých rodin, u kterých jsem nepoužívala žádný přídavek Simoleonů. (Mám na mysli různé pomocné kódy přidávající Simoleony např. kaching- přidá 1 000 Simoleonů nebo motherlode- přidá 50 000 Simoleonů). Rodina, která začínala od úplné nuly (podstatě) a na všchno si musela vydělat jak jen to šlo. Ze začátku jsem to viděla špatně, už jsem opravdu myslela že ten kód vepíšu do horního boxu pro cheaty, ale vytrvala sem a hra mě moc bavila! Je to skutečně větší zábava, když máte ve hře určitý cíl kterého prostě musíte dosáhnout abyste mohli pokračovat dál. No není to tak snad i v životě?

Takže to bylo něco pro úvod a teď už bych mohla začít jejich příběh..

Začnu tedy u Sheena. Tomu ne že by se na univerzitě nelíbilo, ale co se vrátili Rose měla školu dodělanou a Sheenovi chyběly ještě minimálně dva semestry aby školu celou dokončil. V tu chvíli neměli peněz na rozhazování. Rose psala svůj životopis a začínala v práci, kdežto Sheen se co nejvíce snažil vidělat si peníze na další semestr na Simíkovské univerzitě. Staral se o domácí zahradu a sklizené plodiny pak i slušně prodal do supermarketu, také neustále kreslil na svém plátně, zdokonaloval se více a více a peněz začalo také přibývat. I samozřejmě velkou zásluhou Rose.


Jenomže Sheen si najednou uvědomil, že zde Rose přece nemůže nechat napospas celé dva semestry! Bez ní by to přece nešlo a navíc se mu v hlavě nějak ztrácely dobré důvody proč by měl školu dodělávat. Rozhodl se tedy následovně: Vysokoškolský titul mu obrazy prodávat stejně nebude, tak tedy zůstane doma se svou láskou, které se bude teď patřičně věnovat a i tak celkově si bude více užívat života. Aby byla práce, zaregistroval se jako nezávislý pracovník a šel na uměleckou a vlastně i podnikatelskou dráhu! Je svobodný a šťastný poblíž své drahé květinky Rose.


To na co se tak dlouho Sheen připravoval, těšil a zároveň i bál se rozhodl konečně uskutečnit. Na tom nejvyšším vrcholku hory na Rajském ostrově Rose požádal o ruku při západu slunce. Je určitě zbytečné psát, že rose nabídku přijala.


Ale Rose má pro Sheena také překvapení. Není sice jisté jak se to všechno vyklube ale co je důležité, že zakázané ovoce je v hlíně a klíčí co to dá. Kdo ví co z toho nakonec bude..

Pár otázek..

  • Co je potká příště?
  • Co se stane s cibulkami zakázaného ovoce? 
  • Chtěli byste pokračování?
Krásný den, Miranda:))

1 komentář:

  1. Také nechetuju. Příjde mi že to kazí celou hru. Pokud hru neberu vážně tak cheaty používám ale pokud si s ní chci pohrát tak ne. Maximálně tak stropní světla. :D
    Jinak strašně se mi libí žádost o ruku,je to roztomilé.^^
    Jsem zvědavá co příjde příště. ^^

    OdpovědětVymazat