středa 27. srpna 2014

Jak jsme s Mirandou strávily společný čas

Jak jsme s Mirandou strávily společný čas

Možná jsme se zmínily, možná ne, ale každá jsme na jiné škole, tak se přes školní rok skoro vůbec nevidíme. Dříve jsme spolu byly na stejné škole, ale teď jsme každá bohužel jinde.
I přes toto se snažíme maximálně vídat hlavně přes prázdniny. Já (Aňulí) jsem byla více jak polovinu prázdnin pryč. Miranda, taky neměla skoro čas, ale i přes toto jsme si našly čas na sebe. Občas jsme byly ve městě na snídani, jen tak jsme bloumaly po obchodech, nebo jsme se sešly u Miradny a daly si něco dobrého.Vždycky toho mají doma hodně a nejhorší je, že bych si dala snad všechno jídlo, co tam mají. Taky jsem si vyzkoušela The Sims 4 DEMO- tvorba Simíka. Doma to nerozjedu, tak si počkám až na Vánoce, stejně jako Miranda. Musím říct, že The Sims 4 je pro mě a Miradu naprosto dokonalá a geniální hra a obě dvě se už moc na TS4 nemůžeme dočkat.

Také jsme jednou  přespaly u mojí babičky a dědy. Samy jsme si vařily a o všechno staraly, myslím že se nám to oběma moc líbilo a skvěle jsme si to užily. Byly jsme vzhůru tak do 4 do rána a dívaly jsme sena filmy jako Sex ve městě, Tajný deník Call Girl^^:D Naše oblíbené seriály.

Co jsme si vařily? No snažily jsme se vařit trochu zdravě, ale nakonec to tak zdravě ani nedopadlo. Dělaly jsme si banánový koktejl s celozrnným croiassantem, pak celozrnné těstoviny s rajčatovou omáčkou a parmazánem,... jenže potom večer jsme se přesouvaly k Mirandě a cestou jsme si daly veliký cookies pohár, u Mirandy palačinky s nutelou a nebo řeckým jogurtem, mlékovaly jsme Orea<3:DD Totálně jsme se přejedly, ale ráda na to vzpomínám.


Řešily plno důležitých věcí o blogu. Co bude dál jak bude The Sims 4, jak to budeme dělat přes školu s články a Affs, co budu dělat já když mi ani poamlu nejde internet a vaše blogy mi OPRAVDU NEJDOU NAČÍST A NÁŠ BLOG UŽ TAKY POMALU NE,.....
Všechny důležité informace se dozvíte ještě na začátku školního roku.

Třeba 25.8.2014 jsem byla s Mirandou, protože naši rodiče se domlouvali na zimní dovolenou v Itálii. Pojedeme spolu do Itálie<3 Stejný hotel, obědy na svahu (hlavně lasagne), odpolední wellness ...prostě budeme pořád spolu, tak se opravdu moc těšíme!:3 Ještě nikdy jsme nebyly, tak dlouho spolu a opravdu už teď dopředu víme, že si to užijeme.

V každém případě se snažíme dělat pro blog maximum! Mějte se krásně a užívejte poslední dny prázdnin. Jak začne škola bude to pro nás mnohé velký boj, tak ať jsme připravení! A nezapomeňte v pondělí vstát pravou nohou z postele!^^


Aňulí a Miranda

4 komentáře:

  1. Musím říct, že Vám docela závidím , hlavně tu Itálii ... Nikdy jsem nelyžovala a na žádném lyžáku jsem taky nebyla.. :( :3 Obě dvě jste strašně hezké. Užijte si zbytek prázdnin !
    Vaše Maria♥ ( Eliška:3)

    OdpovědětVymazat
  2. Takového přatelství si važte. Taky mám jednu takovou kamarádku a musím říct že v dnešní době kdy se všichni pomlouvají je to vzácnost. Jinak taky se moc těším na TS4 a stejně jako vy si ho budu přát na vánoce. Jinak nevím jestli jstě si podobné nebo to dělají jen ty brýle ale sluší vám to.^^

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotce Vám to sluší, máte krásné brýle :). Oreo a pohár bych si dala
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat