pondělí 25. srpna 2014

15. Díl Boys are not good for me

15. Díl Boys are not good for me


Gabrielle už byla připravená jít na tu večeři s Maddisoniným šéfem. Hlavně hluboký výstřih, krátká sukně aby šlo vidět co nejvíce z jejích spodních končetin, tmavé oči a vysoké podpatky.
Gabrielle: "Mad co tomu říkáš, myslím, že vypadám jako pořádná mrcha v úchvatných šatech"
Maddison: "Je to moc hezké Gabrielle"
Gabrielle: "Jo mě se to taky líbí, už se těším jak toho bídáka zrujnuju!"
Maddion: "Gabrielle já nechci aby jsi tam šla, nikam s ním nechoď, je schopný ti něco provést a vůbec je to nechutný prase!"
Gabrielle: "Ale prosímtě, můj plán je bezchybně jednoduchý a na to jeho nadržený mozek nebude vůbec pomýšlet, neboj se budu mít všechno pod kotrolou a aspoň se dobře pobavím na jeho účat."
Maddison: "Dávej na sebe pozor.."
Gabrielle: "Stejně už mi to nerozmluvíš a neboj se mami"


Maddion dorazila do restaurace kde měla schůzku se šéfem. Věděla co dělá, měla vše dopředu promyšlené včetně pohledů, chování, mluvení a jiných drobných detailů.. Zdálo se šéf byl fascinován a Gabrielle ho skvěle hypnotizovala. Dokázala si představit na co myslí..


Šéf celou večři neustále pozoroval a z různých úhlů sledoval Gabrielle, jako nějakou zakoupenou sochu z umělecké galerie. Jistě jí to mohlo být nepříjemné, ale to byl plán, o to přeci šlo!


Šéf: "Chci aby jsi šla ke mě domů"
Gabrielle: "Moc ráda vám budu dělat společnost. Doufám, že bydlíte dost daleko.."
Šéf: "Dost daleko na to aby nás niko nerušil."


Šéf bydlel ve velkém domě s poněkud zastaralým nábytkem. No jo, jiná generace, jiná doba, jiné všechno..? Gabrielle šéfíka dostala přesně tam kam chtěla a teď už jen přijít k samému finále..
Gabrielle: "Víte Franku, já bych si něco strašně přále, vím, že to není úplně skromné, ale váš salon mě natolik zaujal, že mám obrovskou potřebu ho vlastnit. Ani nevíte jak moc, nemohu k vůli tomu spát a vy jste jediný kdo mi v tom může být nápomocen!"


(Omlouvám se za rozzářené fotky, byl zrovna úplněk a přenastavení lunárního cyklu jsem změnila poněkud pozdě.)

Pár otázek

  • Docílí Gabrielle vyvrcholení svého plánu?
  • Co udělá šéf?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?
Krásný den, Miranda:))


1 komentář: