pátek 11. července 2014

Jak chytnout bronz v TS3?

Jak lze chytnout bronz v TS3?

Ahojte, toto je spíše takový článek, aby jste viděli jak se Váš Simík může opálit. Jsou tři způsoby o kterých vím, určitě napište který preferujete!:)
  1. Přirozené- Simík se klasicky opaluje  létě na pláži 
  2. Nastříkané v lázních- Simík si zaplatí nastříkání opálení v lázní za peníze
  3. Domácí solárium- Váš Simík si může pořídit doma solárium, které může využívat ,jak je libo. Ne vždy to dopadne dobře! (dodatek Roční období)
I lázně se občas trochu "přestříkají" sprejem na opalování....


Nejosvědčenější taktika opalování a to na sluníčku!


Tady vidíte výsledek domácího solária!:D Někdy se to nevydaří...Musíte už jen čekat až vám tady tato příšerná barva sleze a doporučuji zajít k odborníkům do Lázní!:)


Aňulí

6 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Já Simíky nijak neopaluju, barvu pleti vyberu v CAS :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi to a nebo je ta siminka opelená jen z jedné strany? :D
    Já solarium raději nepokouším,většinou to dopadne katastrofalně. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední pobavila :DD Díky, nikdy jsem simíka v the sims nezkoušel opálit, no až se vrátím z prázdnim vyzkouším všechny tř :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Opálení z půlky: Nový doácí styl. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se mám opálit na pláži? (dodatek mám)

    OdpovědětVymazat
  6. Když klikneš na zem, jako na trávu nebo písek tak tam máš rozložit osušku,odpočívat,relaxovat, něco na ten způsob. Teď nemám zapnutou hru,.. tak kdyby jsi to nenašla ještě napiš:)

    OdpovědětVymazat