úterý 29. července 2014

Dům podle kuchařky Monici Hedwerson

Dům podle kuchařky Monici Hedwerson


Ahojte, možná si někteří pamatujete na můj článek o správné kuchařce Monice Hedwerson, pokud ne, ZDE  je k dispozici. Její dům je založen na jednoduchosti, moderně a jemnosti snad ne v jednotvárnosti. Postavila jsem jí ho v průběhu jejího největšíhoo pracovního vytížení, tudíž jsem se jí vše snažila zjednodušit komfortem a domácím odpočinkem alespoň zde. Zde doma, kde má vše co potřebuje.

Zadní strana


První patro

V prvním patře se nachází:

Zahrada: Celá zahrada slouží jen a jen k odpočinku na čerstvém vzduchu. Lehátka pod palmou ze kterých máte výhled na celé město, bazén s vodopádem, gril a pro ty co jsou na aktivní odpočinek skákací panák nebo houpačka. Ale to se bude týkat spíše dětí než dospělých.


Obývací pokoj s jídelnou a kuchyní: Praktické spojení tří místností dohromady šetří nejen peníze za zbytečné stěny a nátěry, ale také zvětší prostor a v domě je tak více místa. Vše je v teplém domáckém stylu v barvách okrové se světlým dřevem s černými a bílými doplňky.



Koupelna: Koupelna v prvním patře je zde spíše jako pojistka. Hlavní koupelna se totiž nachází ve druhém patře. Tuto koupelnu Simíci používají spíše jako "nouzovku" nebo když se jim nechce šlapat do schodů. Je proto malá, ale vejde se do ní vše co v koupelně potřebujete.


Druhé patro

Ve druhém patře se nachází:

Ložnice: Vyloženě dámská fialová ložnice. Říká se, že je dobré dávat do ložnic nátěr na stěny ve studenějších barvách. Nechtěla jsem přímo modrou nebo zase teplou červenou tak tedy fialová! Jsem si jistá, že i kdyby ložnici sdílela s mužem jistě by mu barva a jemně ženské vybavení nevadilo. Tmavé stěny si zasloužily světlý nábytek s černými detaily a doplňky.


Koupelna: Hlavní koupelna celého domu. Rozhodla jsem se pro stylově červenou s bílou. Žádný přepych, spíše moderna. Koupelna je rozdělena na dvě nesouměrné části. Jedna slouží k praní a vše o kolo prádla a ta druhá k vyložené hygieně pro Simíky.



Pracovna: Menší domácí pracovna v níž se nachází velká hromada knih a spoustou zajímavých receptů, které Monice ještě nestačila prostudovat. Zařídila jsem jí ho podle ní, tudíž skleněný obrázek se sladkostmi nad pracovním stolem s počítačem nesměl chybět!


Dětský pokoj: Sice Monica zatím, žádné děti nemá bere to optimisticky! Pokoj, který zůstal prázdný jsem se rozhodla vyplnit dětskými hračkami i kdyby byl v budoucnosti Monice k ničemu, není nic snadnějšího než dětské věci vystěhovat a umístit místo nich například rotoped.

Doufám, že se vám dům alespoň trochu líbil:)

Přeji krásný den, Miranda:))

4 komentáře:

  1. Nádherný dům, máte je obě vždycky skvělé! :) Výborně ladíte barvy a doplňky a vymýšlíte originální prvky. Fakt se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,to vážně obdivuju.
    Mě stavění domů nikdy moc nešlo. :D

    OdpovědětVymazat